Autor:
Tomáš Paška
Datum:
26.04.2000
Místo:
Klášterec nad Ohří
Nedaleko Klášterce nad Ohří - Kotviny, byl zvěčněn ucelený nákladní vlak, který provážely lokomotivy 753.324-3 + 753.362-3.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
12.05.2000
Místo:
Brankovice
Známým fotogenickým zážezem mezi Brankovicemi a Nemoticemi projížděl dne 12.5.2000 rychlík 923, který měl v čele omšelou veselskou "čtyřku" 754.016-4.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
12.05.2000
Místo:
Nemotice
Od roku 1999 byly nahrazeny na pravidelných Pn vlacích Veselí n/M - Brno Maloměřice mohutné lokomotivy ř. 771 dvojicí strojů ř. 742 spojených kabelem dvojčlenného řízení. V PJ Veselí byly k dispozici jen dvě lokomotivy 742 s odzkoušeným dvojčlenem, a to stroje inv. čísel 328 a 345. Turnusové nasazení 2x742 ale skončilo už na jaře roku 2001, kdy je zde nahradily pro nákladní dopravu neobvyklé lokomotivy řady 754. V květnovém odpoledni projíždělo "dvojče" 742.345-2 + 742.328-8 stanicí Nemotice v čele vlaku Pn 64473.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
25.05.2000
Místo:
Trenčianska Teplá
"Brejlovec" 754.016-4 přejíždí s vlakem Zr 921 přes mohutný most nad řekou Váh, v traťovém úseku Nemšová-Trenčianska Teplá.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
25.05.2000
Místo:
Nemšová
V traťovém úseku Horné Srnie - Nemšová prováží dlouhý manipulační vlak slovenský stroj 742.401-3.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
12.07.2000
Místo:
Vracov
V létě roku 2000 už jezdil v Brně poslední "pilštyk", a to stroj 735.248-7, který díky jeho vybavení zdrojem pro dobíjení a ovládání přípojných vozů byl často používán jako náhrada za heršpické motorové vozy řady 842. Tak se stalo i 12. 7. 2000, kdy byla lokomotiva nasazena na pár spěšných vlaků 1921/26 z Brna do Bylnice a zpět. Na zpáteční cestě pak projel letní bouřkou, za níž už se nad Vracovem vyjasnilo a na obloze se objevila duha.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
01.08.2000
Místo:
Ostrov nad Ohří
Dvojče složené z lokomotiv 751.209-8 a 751.210-6 se v čele jednoho z mnoha uhelných vlaků projíždějících podkrušnohorskou magistrálou blíží ke stanici Ostrov nad Ohří. 1. srpna 2000 na trati neochvějně vládla motorová trakce a blížící se elektrizaci nic ani vzdáleně nenasvědčovalo...
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
01.08.2000
Místo:
Praha hl.n.
Brejlovec 750.386-5 v čele vlaku Sp 1633 na hlavním nádraží v Praze.