Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
10.05.2006
Místo:
Nymburk hl.n.
První zástupce jednotek označených jako řada 452.001-1 při obratu ve stanici Nymburk hl.n.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
25.05.2006
Místo:
Plzeň-Křimice
Optimalizace tratě z Plzně do Chebu se účastnila také lokomotiva 720.509-9. V květnu 2006 pomáhala při rekonstrukci stanice Plzeň-Křimice.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
02.06.2006
Místo:
Nymburk hl.n.
Ve stanici Nymburk hl.n. autor zdokumentoval nejpovedenější reklamu ČEZ, kterou vozila první "krysa" 151.001-5.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
11.06.2006
Místo:
Nymburk hl.n.
Po stažení lokomotiv řady 141 z vozby vlaků osobní přepravy, byly lokomotivy nasazovány do čela nákladních vlaků vedle uhelných lokomotiv řad 121, 122 a 123. Na snímku projíždí "bobina" v čele vlaku loženým ostravským koksem stanicí Nymburk hl.n.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
11.06.2006
Místo:
Nymburk hl.n.
Vedle čekající "osobákové bobiny" 141.009-1 s uceleným nákladním vlakem zastavila v Nymburku její "nákladní kolegyně" 121.019-4.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
12.07.2006
Místo:
Nymburk hl.n.
Opravená "prototypová ponorka", nezamenitelná svým žlutým nátěrem, je autorem zdokumentována ve stanici Nymburk hl.n.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
31.07.2006
Místo:
Nymburk seř.n.
"Rosnička" 710.673-5 byla autorem zaznamenána v Nymburku seř.n.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
14.08.2007
Místo:
Nymburk hl.n.
Ve stanici Nymburk hl.n. se objevila dvojice zajímavě nabarvených brejlovců 750.199-2 + 750.059-8. Lokomotivy byly původně u národního dopravce na Slovensku, později odprodány ke společnosti Viamont Cargo, to bylo později také prodáno, společnost OKDD v roce 2010 přejmenovaná na AWT je provozuje stále.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 24. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací