Autor:
Tomáš Hegar
Datum:
19.12.2006
Místo:
Depo Olomouc
U točny olomouckého depa stál dne 19.12.2006 neprovozní "čmelák" 771.107-0, který byl ještě na podzim téhož roku v provozu.
Autor:
Tomáš Hegar
Datum:
19.12.2006
Místo:
Depo Olomouc
Na další příležitost k nasazení do provozu čekaly v olomouckém depu "berty" 749.259-8 a 749.214-3.
Autor:
Tomáš Hegar
Datum:
19.12.2006
Místo:
Depo Olomouc
V domovském olomouckém depu byl po provozním ošetření odstaven "favorit" 731.044-4.
Autor:
Tomáš Hegar
Datum:
28.05.2007
Místo:
Horní Lipová
Vedle Muzea Slezského Semmeringu v Horní Lipové postával takřka muzejní vůz 831.113-6, který byl ovšem stále pravidelně nasazován.
Autor:
Tomáš Hegar
Datum:
15.08.2007
Místo:
Lipová Lázně
Do stanice Lipová Lázně přijíždí Mn vlak od Velké Kraše, jehož jediným nákladem je dřevo. O vedení vlaku se postaraly místní "berty" 751.041-5 a 751.149-6.
Autor:
Tomáš Hegar
Datum:
01.10.2007
Místo:
Štrba
Neďaleko vrcholovej stanice Štrba bol zachytený jeden zo státisicov nákladnych vlakov, ktoré odviezli rušne radu 131. V čele tohto sa predstavuje "dvojička" 131.055-6 + 131.056-4, za ňou je prepravovaná ďalšia.
Autor:
Tomáš Hegar
Datum:
01.10.2008
Místo:
Štrba
"Gorila" 350.011-3 bola vôbec prvým rušňom Železničnej spoločnosti Slovensko, ktorý dostal už v roku 2006 firemný "blonski" kabát. Na snímke sa predstavuje s rýchlikom 601 Ružín za stanicou Štrba.
Autor:
Tomáš Hegar
Datum:
01.10.2008
Místo:
Štrba
Tesne pred stanicou Štrba bola "rakaňa" 183.002-5 zachytená na postrku nákladného vlaku.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací