Autor:
sbírka: Jan Novotný
Datum:
00.00.1943
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V prosinci 1922 byla vyrobena lokomotiva 354.103 a přiřazena do výtopny Praha - Denisovo n., které 16. dubna 1932 vystřídala za výtopnu Praha - Masarykovo. V průběhu války, v roce 1940, se přesouvá do Přerova, ale už o dva roky později do Valašského Meziříčí, kde byla zachycena na hranicích místní výtopny.
Po válce se jejím domovem stala Ostrava. Objevuje se pak na tři roky v Šumperku, následně ve Valašské Meziříčí a v roce 1961 opět v Ostravě, kde byla 30. března 1965 zrušena.
Autor:
sbírka: Jan Novotný
Datum:
1. pol. 60. let
Místo:
Česká Třebová
Zánovní lokomotiva E469.I18 je na pěkném snímku ze šedesátých let zastižena v České Třebové.
Autor:
sbírka: Jan Novotný
Datum:
80. léta
Místo:
Valašské Meziříčí
Snímek z 80. let znázorňuje umístění parní lokomotivy 314.303 na pomníku vedle budovy nádraží ve Valašském Meziříčí. Osud k ní byl milostivý, v roce 2009 byla zprovozněna a dnes patří mezi nejstarší provozní parní lokomotivy v Československu.
Autor:
sbírka: Jan Novotný
Datum:
Přelom 60. a 70. let
Místo:
Valašské Meziříčí
Lokomotiva T444.140 byla vyfocena po mimořádné události, kdy během nasazení na staničním posunu ve Valašském Meziříčí nedobrzdila před zarážedlem výtažné koleje a skončila takřka nad traťovou kolejí z Hulína.
Autor:
sbírka: Jan Novotný
Datum:
21.02.1976
Místo:
ČKD Praha
Na vlečkovém kolejišti ČKD Praha byl odstaven stroj T448.0527, který měl před provedením TBZ (24.3.1976) a následně byl dodán na vlečku ŠKODA Plzeň.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací