Autor:
sbírka: Aleš Krška
Datum:
00.09.1963
Místo:
Brno BVV
V roce 1963 byla v Brně prezentována nová lokomotiva T444.101. Vyrobena byla v TSM Martin a hlavním rozdílem oproti předchozí řadě T444.0 bylo především dodání parního generátoru PG 500.
Autor:
sbírka: Aleš Krška
Datum:
80.léta
Místo:
Bruntál
Krnovská "trojka" T478.3316 opatrně přejíždí s osobním vlakem přes opravovaný most v Bruntálu.
Autor:
sbírka: Aleš Krška
Datum:
60.léta
Místo:
Hulín
Hulínem projížděl s nákladním vlakem "štokr" 556.0184. Stanice je plná nákladních vozů, na skladišti není místa nazbyt a staničnímu posunu vévodila lok.ř. 434.2, na kroměřížském peróně čekala M131.1 na své cestující. Tehdy běžný obrázek, dnes historický skvost.
Autor:
sbírka: Aleš Krška
Datum:
18.09.1982
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
Dne 18.září 1982 se konaly oslavy 100 let trati z Hulína do Bystřice pod Hostýnem, hlavní hvězdou akce byla parní lokomotiva 423.041 z LD Ostrava.
Autor:
sbírka: Aleš Krška
Datum:
00.00.1987
Místo:
Depo Prešov
Detailní pohled na poškozenou kabinu 1.stanoviště T478.2050, která měla nehodu v žst. Kapušany pri Prešově.
Autor:
sbírka: Aleš Krška
Datum:
24.04.1994
Místo:
Bohumín
Jednou z pomerne početnej skupinky rušňov radu 710 v LD Bohumín bola aj "rosnička" 710.086-0. Hoci v polovici 90.rokov už prevádzka týchto trojnápravových rušňov u ČD pomaly končila, táto mašinka ešte bola presunutá do Hradce Králové, kde istú dobu slúžila na miestnych zálohách. Fotografia ju však zachytila ešte počas služby v Slezsku v apríli roku 1994.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 30. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací