Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
13.12.1998
Místo:
Olomouc-Nová Ulice
Stroje řad 725 a 726 byly a jsou v prašném prostředí tepláren a elektráren poměrně oblíbené. Těmto strojům nevadí prach, narozdíl od "diesel-elektrických" lokomotiv. Proto se s pár posledními kousky těchto řad můžeme v podobných provozech setkat dodnes. V roce 1998 jsme mohli takto zastihnout stroj 725.225-7 v teplárně v Olomouci, kde poctivě sloužil po odprodání od ČSD.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
10.02.1999
Místo:
Přerov
Ve stanici Přerov se chystala na odjezd "bobina" 140.092-8 s osobním vlakem do Vsetína.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
13.02.1999
Místo:
Kojetín
První "nulka" 750.242-0 byla v čele spěšného vlaku zachycena při výjezdu z Kojetína.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
13.02.1999
Místo:
Kojetín
Z Kojetína se rozjíždí heršpický "krokodýl" 850.028-2 se spěšným vlakem do Brna.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
08.03.1999
Místo:
Depo Břeclav
Na další výkony čekala v depu v Břeclavi fujara 735.268-5. Za všimnutí stojí pozůstatek minulého režimu na čele lokomotivy.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
11.03.1999
Místo:
Břeclav
Jediný břeclavský modrý "hektor" 721.191-5 posunoval s kontejnery mezi břeclavským nádražím a mostem přes Dyji.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
15.03.1999
Místo:
Depo Břeclav
U staré točny v břeclavském depu vyčkávaly na další osud vraky lokomotiv 735.098-6 a 721.192-3.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
15.03.1999
Místo:
Depo Břeclav
Už jen na svou likvidaci čekal vrak "hektora" 721.192-3 ve společnosti "fujary" 735.098-6 u staré točny břeclavského depa.