Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
29.01.2003
Místo:
Hulín
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
07.03.2003
Místo:
Depo Přerov
V přerovské provozní jednotce ostravského depa kolejových vozidel bola spolu s domácimi "esami" r. 363 zachytená aj čerstvo "zrýchlená" 151.007-2. Na fotografií sú dobre viditeľné aj monoblokové kolesá, ktoré pri tejto príležitosti dostala.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
08.03.2003
Místo:
Kojetín
Křižování obou protisměrných „Frýdečáků“ s "hydrou" 850.031-6 a "quatrem" 842.037-4 v Kojetíně.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
17.03.2003
Místo:
Kojetín
"Brejlovec" 754.078-4 se dne 17.3.2003 připravoval na nádraží v Kojetíně k odjezdu s kratičkým Mn vlakem se zásilkou rour do Lobodic pro nově budovaný plynovod.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
18.03.2003
Místo:
Depo Olomouc
Ještě provozní lokomotiva 750.288-3 během posunu v olomouckém depu.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
18.03.2003
Místo:
Depo Olomouc
Motorový vůz 830.076-6 byl odstavený v olomouckém depu ve společnosti "bobiny" řady 140.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
31.03.2003
Místo:
Depo Přerov
V přerovském depu byla zachycena lokomotiva 151.007-2. Ta byla při dílenské opravě zrychlena na rychlost 160 km/h. Zároveň byla osazena monoblokovými koly a stala se tak v té době třetí takto upravenou lokomotivou společně s 151.004 a 151.016. Železniční unie UIC pro rychlost 160 km/h monobloková kola doporučovala, avšak k většímu rozšíření nakonec u této řady nedošlo.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
31.03.2003
Místo:
Kojetín
Podvečerní ticho ve stanici Kojetín na krátko přerušil průjezd manipulačního se strojem 111.022-0.