Autor:
Petr Zgut
Datum:
07.03.2001
Místo:
Kunčice pod Ondřejníkem
Jaro přichází do Beskyd, sníh roztává a šumperskou 831.199-5 čeká ještě velký kus cesty do domovského depa, na snímku projíždí se spěšným vlakem 1804 známým fotomístem u Kunčic pod Ondřejníkem.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
24.03.2001
Místo:
Český Těšín
Při historických jízdách se v Českém Těšíně objevila i olomoucká bobina 140.094-4. Snímek ji zachytil na postrku soupravy zelených pater v roli "vytápěcího zdroje" vozů.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
24.04.2001
Místo:
Ostrava-Hrušov
Z důvodu poruchy plánované lokomotivy, byla mimořádně nasazena 181.015-9 do čela osobního vlaku. Zelená patra jsou dnes minulostí, stejně jako šestikolák na snímku autora. Zvěčněn byl v dubnu roku 2001 v Ostravě Hrušově.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
25.04.2001
Místo:
Olomouc hl.n.
Olomoucký "kredenc", opravený a zvažovaný pro budoucí muzejní účely zachytil autor v Olomouci hl.n. před odjezdem jako běžný osobní vlak. Motorový vůz 830.076-6 ten den zálohoval neschopného "krokodýla" řady 851.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
27.04.2001
Místo:
Mikulov na Moravě
Ve stanici Mikulov na Moravě byl zachycen stroj 735.013-5. Na snímku je na čele vlaku sp 1735.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
27.04.2001
Místo:
Hrušovany nad Jevišovkou
735.013-5 s vlakem Sp 1735 ve stanici Hrušovany nad Jevišovkou.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
02.05.2001
Místo:
Depo Krnov
V depu Krnov byl zachycen zrušený "brejlovec" 753.194-0 spolu s 830.111, 830.074, 830.072, vpravo 753.286, 830.230 a 705.913.