Autor:
Petr Zgut
Datum:
12.10.2015
Místo:
Roztoky-Žalov
Příjemný podzimní záběr na jednotku řady 451, která jako jedna z mála jezdí v novém korporátním nátěru. Snímek zachytil vlak Os 9642 a na čele vidíme 451.096-2.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
12.10.2015
Místo:
Roztoky-Žalov
Stroj 371.201-5 v barvách naší země projíždí s vlakem EC 172 "Porta Bohemica" nedaleko zastávky Roztoky-Žalov.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
01.11.2015
Místo:
Bocanovice
Vlak Os 2938 vedený jednotkou 471/971 čísla 083. Snímek byl pořízen v Bocanovicích.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
01.11.2015
Místo:
Bocanovice
Ex 145 "Odra" v Bocanovicích a na čele 151.004-9. Za povšimnutí stojí nově řešené označení lokomotivy pomocí bílých samolepek na modrém podkladu.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
01.11.2015
Místo:
Bocanovice
U Bocanovic jako vlak Pn 49138. V čele vidíme "dvojičku 028+027".
Autor:
Petr Zgut
Datum:
04.11.2015
Místo:
Hranice na Moravě
Lokomotiva 731.009-7 projíždí s vlakem Pn 60260 po Hranických viaduktech, které sestávají ze tří železničních mostů. Ty se liší materiálem: jeden je cihlový, druhý kamenný a konečně třetí betonový. Jsou situovány na hlavní trati bývalé Severní dráhy císaře Ferdinanda před vjezdem do železniční stanice Hranice na Moravě. Cihlový viadukt byl postaven jako první už v roce 1846 a je dlouhý 448,5 metru, takže svou délkou překonává i známý viadukt Jezernický. Má celkem 32 půlkruhových kleneb. Kamenný viadukt, postavený v roce 1873 při zdvojování trati, je téměř kopií svého cihlového předchůdce. Třetí - dvoukolejný - betonový viadukt probíhá rovnoběžně s oběma předchozími, a to na straně kamenného mostu. Jeho délka činí 434,3 metru. S jeho stavbou bylo započato v roce 1910, ale dokončena byla až v roce 1939.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
17.03.2016
Místo:
Holasovice
Stroj 843.020-9 při vedení vlaku R 1125 je zvěčněn u dosluhující mechanické předvěsti hlásky v Holasovicích. Do konce provozu tohoto zařízení zbývalo posledních 14 dní.