Autor:
Petr Štembírek
Datum:
09.12.2014
Místo:
Česká Třebová
Chvíle odpočinku po náročném stoupání s uhelným vlakem pro lokomotivu 181.115-7 nastala ve stanici České Třebové.
Autor:
Petr Štembírek
Datum:
29.01.2015
Místo:
Parník
Autor:
Petr Štembírek
Datum:
10.04.2015
Místo:
Rudoltice v Čechách
Těsně před stanicí Rudoltice v Čechách je zachycena lokomotiva 181.084-5 s uhelným vlakem pro opatovickou elektrárnu.
Autor:
Petr Štembírek
Datum:
23.05.2015
Místo:
Dlouhá Třebová
"Peršing" 163.233-0 ve společnosti "Hrbaté" 130.001 dne 23. 5. 2015 uhání se směskou Pn 67311 z Plzně do České Třebové a zanedlouho projede stanici Dlouhá Třebová.
Autor:
Petr Štembírek
Datum:
06.06.2015
Místo:
Česká Třebová
Prototypové "Eso" 362.001-0 v retro nátěru projíždí jednoho letního večera odbočkou Parník v čele rychlíku č. 864.
Autor:
Petr Štembírek
Datum:
08.11.2015
Místo:
Česká Třebová
Dnes se již velmi zřídka na směskách z České Třebové do Ostravy objevuje "šestikolák". Na snímku z České Třebové vidíme vlak Pn 53033, v jehož čele stanula dne 8.11.2015 mimořádně lokomotiva 181.115-7.
Autor:
Petr Štembírek
Datum:
21.11.2015
Místo:
Česká Třebová
Čerstvě opravený motorový vůz M262.0180 (830.180-6) společnosti KŽC zastavil dne 21. 11. 2015 při cestě ze zvolenských dílen v České Třebové pro rozkaz.
Autor:
Petr Štembírek
Datum:
22.11.2015
Místo:
Česká Třebová
V neděli 22. 11. 2015 byla ze soustruhu v Přerově převezena jednotka railjet 001 zpět do Prahy. Do čela vlaku Sv 100560 byla povolána dnes již jen záložní lokomotiva 141.004-2 z DKV Praha.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací