Autor:
Petr Štefek
Datum:
09.05.2004
Místo:
Ostrava-Svinov
Vlak vezoucí z Polska do Itálie automobily Fiat byl zachycen krátce po opuštění stanice Ostrava-Svinov, v čele vlaku se nachází stroj 363.020-9.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
18.07.2004
Místo:
Ostrava hl.n.
Ve stanici Ostrava hlavní nádraží byl zachycen stroj 363.004-3 v čele vlaku NEx 46756 Tychy - Piedimonte-Villa SL.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
18.07.2004
Místo:
Ostrava hl.n.
Do dnešních dnů se zachoval jediný relační vlak, který přes území České republiky spojuje seřaďovací nádraží v Polsku a Rakousku: Zabrzeg Czarnolesie a Wien ZVbf. Na fotografii je tento vlak s označením Pn 44004 zachycen v úseku Ostrava hl. n. - Ostrava-Svinov s lokomotivou 363.030-8.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
03.04.2005
Místo:
Dlouhá Třebová
Po přeložce mezi Dlouhou Třebovou a odbočkou Parník jede vlak Pn 66301 Most nové nádraží - Třinec vedený strojem 163.014-4.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
03.04.2005
Místo:
Dlouhá Třebová
Lokomotiva 163.040-9 projíždí úsekem Dlouhá Třebová - Odb. Parnik v čele vlaku Rn 58341 relace České Budějovice seřaďovací nádraží - Česká Třebové vjezdová skupina.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
29.05.2005
Místo:
Ostrava hl.n.
Stanici Ostrava hlavní nádraží opouští nákladní vlak vedený strojem 363.013-4.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
29.05.2005
Místo:
Ostrava hl.n.
Výchozí stanici Ostrava hlavní nádraží opouští vlak Pn 60114 do Přerova pravého přednádraží v čele s lokomotivou 163.018-5.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
29.05.2005
Místo:
Ostrava-Kunčice
Před vjezdovým návěstidlem stanice Ostrava-Kunčice byl zvěčněn stroj 163.241-3 v čele vlaku Pn 60003 Ostrava hlavní nádraží - Ostrava-Bartovice.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací