Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 28.02.2002
Místo: Depo Česká Třebová

Díky svým bílým doplňkům laku byla lehce poznat rakovnická "trojka" 753.084-3 i po zrušení. Dnes ji můžeme spatřit na našich kolejích v podobě stroje 753.708-7 pod hlavičkou AWT.

Autor: Petr Malý
Datum: 28.02.2002
Místo: Depo Česká Třebová

Konvoj vyřazených brejlovců vyfotografoval autor na konci února roku 2002 v České Třebové. Jako první vidíme vysloužilý stroj 753.034-8.

Autor: Petr Malý
Datum: 28.02.2002
Místo: Česká Třebová

Bývalý lounský "brejlovec" 753.075-1 čekal v koloně zrušených strojů řady 750 a 753 na rekonstrukci v CZ Loko Česká Třebová.

Autor: Petr Malý
Datum: 28.02.2002
Místo: Depo Česká Třebová

V čele konvoje brejlovců čekající rekonstrukci, vidíme stroj 752.002-6.

Autor: Petr Malý
Datum: 28.03.2002
Místo: Jedlová

Relaci spěšného vlaku 1913 z Rumburku do Nymburku zachytil autor ve stanici Jedlová. V čele soupravy vidíme stroj 750.342-8.

Autor: Petr Malý
Datum: 30.03.2002
Místo: Benešov nad Ploučnicí

Děčínský brejlovec 750.061-4 odjíždí z Benešova nad Ploučnicí s rychlíkem č.692 Ploučnice.

Autor: Petr Malý
Datum: 12.04.2002
Místo: Benešov nad Ploučnicí

Ve slušivém nátěru byl v čele dvou sypáků se štěrkem zvěčněn v Benešově nad Ploučnicí stroj 720.058-7.

Autor: Petr Malý
Datum: 18.04.2002
Místo: Jedlová

Na náhradách za motorové vozy na osobních vlacích z Děčína do Rumburka se objevovaly nejen "brejlovci", ale občas i "ponorky" depa Děčín. Jedna taková náhrada v podobě 730.005-6 byla zvěčněna na Jedlové s ranním Os 2623 do Děčína.