Autor:
Petr Malý
Datum:
04.07.2010
Místo:
Dolní Zálezly
Lokomotiva 371.004-3 projíždí zastávkou Dolní Zálezly s EC 176 Alois Negrelli. Na postrku vypomáhal z Prackovic nad Labem "brejlovec" 750.253-7, kde právě probíhala napěťová výluka směrem do Ústí nad Labem.
Autor:
Petr Malý
Datum:
04.07.2010
Místo:
Prackovice nad Labem
Osobní vlak Os 2337 z Ústí nad Labem do Roudnice nad Labem přijíždí do stanice Prackovice nad Labem. Díky napěťové výluce je "elefant" doplněn o nezávislou trakci, kterou tvoří lokomotiva řady 742.
Autor:
Petr Malý
Datum:
14.07.2010
Místo:
Česká Lípa hl.n.
V čele vlaku Pn 667060 se z České Lípy chystala 14.července 2010 rozjet lokomotiva 742.031-8.
Autor:
Petr Malý
Datum:
14.07.2010
Místo:
Benešov nad Ploučnicí
Jednou z dnes již zaniklých relací vozby sklářského písku z Jestřebí je i vozba do Nového Sedla u Lokte. Na snímku přijíždí se zmiňovaným vlakem Pn 66760 do podvečerního Benešova nad Ploučnicí lokomotiva 742.031-8. Běh času odvál i stavědlo 2 na českolipském zhlaví, které bylo zbouráno při modernizaci stanice v roce 2017.
Autor:
Petr Malý
Datum:
14.07.2010
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Na soupravě "rajek" byla v České Lípě odstavena vzhledově omšelá lokomotiva 742.316-3.
Autor:
Petr Malý
Datum:
20.07.2010
Místo:
Děčín hl.n.
Na dnešní zámecké skále již v 10. století vybudovali Přemyslovci dřevěné hradiště sloužící jako správní a obranné středisko. Ve 13. století byl místo hradiště vybudován gotický kamenný hrad na kontrolu lodí plujících po Labi. Zámek Děčín je hrad přestavěný na zámek v Děčíně na pískovcové skále na pravém břehu Labe nad soutokem Labe a Ploučnice. Na snímku autora vidíme pod ním projíždějící "libuňské písky" ( Pn 64670 ), které vedou "catry" 753.778-0 + 753.779-8.