Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 26.09.2006
Místo: Čerčany

Do cílové stanice Čerčany byl zdokumentován příjezd Os 9206 ze Světlé nad Sázavou s motorovým vozem 810.498-6.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.09.2006
Místo: Praha-Hostivař

Ve stanici Praha-Hostivař čekaly na své další nasazení stroje 163.010-2 a 163.038-3. Oba pak prošly rekonstrukcí na stroje řady 363.5 a to 363.527-3 a 363.513-3.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.09.2006
Místo: Praha-Hostivař

Při napěťové výluce byly v Praze-Hostivaři zachyceny stroje 742.381-7 a 749.162-4.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.09.2006
Místo: Praha-Hostivař

Po dobu napěťových výluk na trati 220 byly v pražském uzlu nasazovány nejčastěji místní bardotky. Na snímku odjíždí 749.146-7 s osobním vlakem do Benešova u Prahy a vpravo byla 749.251-5 nasazena na přetahy nákladních vlaků.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.09.2006
Místo: Praha-Vršovice

V době výstavby koridoru vedoucího z Prahy na České Budějovice byly po dobu výstavby v pražském uzlu nasazovány vršovické "zamračené" jak na vlaky osobní tak i nákladní dopravy. Jeden takový rychlík do jihočeské metropole s přípřežní 749.146-7 byl zachycen na odjezdu z Prahy-Vršovic.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.09.2006
Místo: Bakov nad Jizerou

Vzornou péčí místních strojvedoucích se mohl pyšnit boleslavský motorový vůz 809.281-9. Na snímku čeká na odjezd v Bakově nad Jizerou se svým osobním vlakem směr Dolní Bousov.

Autor: Petr Malý
Datum: 29.09.2006
Místo: Praha-Hostivař

V Praze-Hostivaři čekaly na své další výkony stroje 163.038-3 a 163.010-2.

Autor: Petr Malý
Datum: 31.10.2006
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Dvojice "kocourů" 742.204-1 a 742.030-0 čeká na další práci v Mladé Boleslavi hln.