Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 16.06.2006
Místo: Stružnice

Rychlík R 895 z Děčína do Liberce projíždí v čele s turnusovým "brejlovcem" 750.346-9 nedaleko stanice Stružnice.

Autor: Petr Malý
Datum: 18.06.2006
Místo: Telč

Prototypová lokomotiva 714.001-5 posunovala v Telči.

Autor: Petr Malý
Datum: 18.06.2006
Místo: Telč

V době svého působení v Telči postával před místní strojovou stanicí remotorizovaný stroj 714.001-5.

Autor: Petr Malý
Datum: 18.06.2006
Místo: Česká Lípa-střelnice

Se spěšným vlakem Sp 1815 odjíždí ze zastávky Česká Lípa-střelnice nymburská bardotka 749.180-6.

Autor: Petr Malý
Datum: 19.06.2006
Místo: Česká Lípa hl.n.

Před rozdělením lokomotiv určených pro osobní a nákladní dopravu bylo možno často vídat "elektroniky" na trati do České Lípy na ranním Sp 1993 do Liberce. V tomto případě to byl 743.001-0.

Autor: Petr Malý
Datum: 20.06.2006
Místo: Česká Lípa hl.n.

Setkání motorových vozů 810.399-6 s Os 6032 a 810.340-0 s Os 6626  na českolipském hlavním nádraží. 

Autor: Petr Malý
Datum: 26.06.2006
Místo: Děčín východ

Ve stanici Děčín - východ se setkaly dva motorové vozy různého zbarvení. Motorový vůz 830.159-0 a vzdálenější "dunihlav" 830.224-2.

Autor: Petr Malý
Datum: 26.06.2006
Místo: Benešov nad Ploučnicí

Po několik grafikonů byly běžně spojovány osobní vlaky z Děčína, které se v Benešově nad Ploučnicí rozpojily a přední část většinou pokračovala směrem na Českou Lípu, tak jako v tomto případě 810.274-1 s Os 6613 a zadní část po odjezdu pokračovala směrem na Českou Kamenici jako Os 2654.