Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 22.05.2006
Místo: Depo Klatovy

Už jen jako zdroj náhradních dílů sloužila 831.118-5 v roce 2006 v depu v Klatovech.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.05.2006
Místo: Depo Plzeň

V hale plzeňského depa se vedle sebe potkaly motorový vůz 810.419-2 a "brejlovec" 754.060-2.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.05.2006
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží byla zachycena 810.472-2 s přípojným vozem.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.05.2006
Místo: Depo Plzeň

V plzeňském depu čekaly na další výkony domácí "nulky" 750.213-1 a 750.363-4.

Autor: Petr Malý
Datum: 11.06.2006
Místo: Česká Lípa střelnice

V čele spěšného vlaku Sp 1810 byla u České Lípy vyfocena "barča" 749.224-2.

Autor: Petr Malý
Datum: 12.06.2006
Místo: Svor

V čele spěšného vlaku 1815 přijíždí do Svoru "zamračená" v nezaměnitelném nátěru 749.251-5.

Autor: Petr Malý
Datum: 14.06.2006
Místo: Svor

Do Svoru právě přijíždí osobní vlak č.6025 z Jedlové do Doks s motorovým vozem 810.204-8. Jak napovídá bujná vegetace v kolejišti byla právě v tomto období stanice neobsazena výpravčím. Ten zde skončil s vozbou povodňových odklonových vlaků koncem grafikonu 2004/05. Ovšem za pár let se tato stanice dočkala lepších zítřků a po dosazení samovratných výhybek zde byla opět aktivována služba výpravčího.

Autor: Petr Malý
Datum: 15.06.2006
Místo: Česká Lípa-Holý vrch

810.013-3 se v čele osobního vlaku č.6609 z Děčína pomalu blíží do své cílové stanice v České Lípě.