Autor:
Petr Malý
Datum:
22.05.2006
Místo:
Depo Klatovy
Už jen jako zdroj náhradních dílů sloužila 831.118-5 v roce 2006 v depu v Klatovech.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.05.2006
Místo:
Depo Plzeň
V hale plzeňského depa se vedle sebe potkaly motorový vůz 810.419-2 a "brejlovec" 754.060-2.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.05.2006
Místo:
Praha hl.n.
Na pražském hlavním nádraží byla zachycena 810.472-2 s přípojným vozem.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.05.2006
Místo:
Depo Plzeň
V plzeňském depu čekaly na další výkony domácí "nulky" 750.213-1 a 750.363-4.
Autor:
Petr Malý
Datum:
11.06.2006
Místo:
Česká Lípa střelnice
V čele spěšného vlaku Sp 1810 byla u České Lípy vyfocena "barča" 749.224-2.
Autor:
Petr Malý
Datum:
14.06.2006
Místo:
Svor
Do Svoru právě přijíždí osobní vlak č.6025 z Jedlové do Doks s motorovým vozem 810.204-8. Jak napovídá bujná vegetace v kolejišti byla právě v tomto období stanice neobsazena výpravčím. Ten zde skončil s vozbou povodňových odklonových vlaků koncem grafikonu 2004/05. Ovšem za pár let se tato stanice dočkala lepších zítřků a po dosazení samovratných výhybek zde byla opět aktivována služba výpravčího.
Autor:
Petr Malý
Datum:
15.06.2006
Místo:
Česká Lípa-Holý vrch
810.013-3 se v čele osobního vlaku č.6609 z Děčína pomalu blíží do své cílové stanice v České Lípě.