Autor:
Petr Malý
Datum:
17.11.2001
Místo:
Depo Turnov
"Brejlovec" 753.306-0 ještě v majetku ČD, byl zachycen na snímku autora v depu v Turnově. Později se stal jedním z prvních strojů, které přešly do soukromých společností. Majitelem se stal Radek Šauer, který stroj později prodal společnosti OKD-D. Za "třistašestkou" vykukuje stroj 753.305-2.
Autor:
Petr Malý
Datum:
23.11.2001
Místo:
Jedlová
Liberecká "nulka" 750.358-4 právě zastavila ve stanici Jedlová s R 647 "Kamenice". Tento rychlík byl v grafikonu 2000/01 veden z Chebu přes Děčín, Varnsdorf a Liberec do Pardubic. To čítalo úctyhodných 472 km a tímto se řadil mezi jeden s nejdelším vozebním ramenem ve vnitrostátní přepravě.
Autor:
Petr Malý
Datum:
13.12.2001
Místo:
Česká Lípa hl.n.
S nákladním vlakem od Rumburku přijel do své domovské stanice v České Lípě stroj 750.176-0.
Autor:
Petr Malý
Datum:
14.12.2001
Místo:
Děčín východ
V mrazivém dni postává motorový vůz 830.203-6 s přípojným vozem řady Bix 020 ve stanici Děčín východ.
Autor:
Petr Malý
Datum:
14.12.2001
Místo:
Děčín hlavní nádraží
Ústecký "čmelák" 770.090-9 vjíždí na přípřeži německé 180.013-5 s vlakem RoLa do děčínského hlavního nádraží, které právě procházelo rekonstrukcí.
Autor:
Petr Malý
Datum:
21.12.2001
Místo:
Jedlová
Kola vlaků se musí točit za každého počasí. Ani sněhové vánice nejsou vyjímkou. Ve stanici Jedlová nikdy nebývala nouze o velké sněhové nadílky. Ani zima roku 2001 nebyla vyjímkou. Do stanice právě přijíždí Os 2665 z Rumburka do Děčína. Tou dobou ještě pravidelně vedený děčínskými motorovými vozy řady 830.