Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 30.06.2004
Místo: Trmice

Rekonstruovaný stroj společnosti Viamont 740.665-5 byl zachycen v Trmicích.

Autor: Petr Malý
Datum: 11.07.2004
Místo: Svor

742.130-8 + 742.225-6 + pk 750.311-3 opouší stanici Svor s Pn 3.nsl. 64624.

Autor: Petr Malý
Datum: 11.07.2004
Místo: Svor

Ve druhé polovině roku 2004 probíhaly stavební práce na tranzitním koridoru mezi Děčínem a Drážďany.S tím související omezení provozu se vyžádalo na necelých 6 měsíců zavedení několika párů odklonů nákladních vlaků denně přes PP Rumburk/Ebersbach.Kvůli zvýšení propustnosti tratě byla opět aktivována služba výpravčího v žst Svor.Na snímku pomáhá vlakové 750.335 zdolávat stoupání do Jedlové českolipská 753.001-7.

Autor: Petr Malý
Datum: 14.07.2004
Místo: Karlovy Vary

V Karlových Varech byla zvěčněna velmi pěkná bardotka 749.039-4. Lokomotiva prošla ještě opravou a byl na ní aplikován reklamní nátěr AŽD.

Autor: Petr Malý
Datum: 14.07.2004
Místo: Sokolov

Píše se rok 2004, osobní vlaky a rychlíky jsou na Sokolovsku ještě plně v režii plecháčů.Vyjímkou nebyl ani osobní vlak 7047 z Chebu do Karlových Varů,který se chystal na odjezd s 242.237-6 v čele.

Autor: Petr Malý
Datum: 14.07.2004
Místo: Sokolov

Ve stanici Sokolov postával vlečkový čmelák 770.530-4 společnosti Sokolovská uhelná.

Autor: Petr Malý
Datum: 15.08.2004
Místo: Rynoltice

Na nejnáročnějším stoupání tratě z České Lípy do Liberce, tedy mezi stanicemi Rynoltice a Křižany, rozjíždí ze čtyřicítky přes stanici Rynoltice lokomotiva 750.410-3 ranní R 697 PLOUČNICE z Chomutova do Liberce.

Autor: Petr Malý
Datum: 25.08.2004
Místo: Praha hl.n.

V čele legendárního rychlíku č.441 VSACAN, jezdícího z Chebu do Žiliny, byla z Prahy hl.n 150.025-5.