Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 12.05.2015
Místo: Plešivec

746.013-2 + 746.011-6 v čele pravidelného odpoledního manipulačního vlaku z Plešivce do Lučence.V něm jsou nejčastěji vozy ložené dřevem z gemerských lokálek. 

Autor: Petr Malý
Datum: 13.05.2015
Místo: Lipovník

V čele ranního Pn vlaku do Košic projíždí stanicí Lipovník dvojče plešiveckých bardotek 751.129-8+751.077-9.

Autor: Petr Malý
Datum: 13.05.2015
Místo: Nálepkovo

Ve stanici Nálepkovo byl při posunu zachycen stroj 731.052-7, který sem dorazil z Margecan s manipulačním vlakem aby se po výměně prázdného vozu za plné vrátil zpět.

Autor: Petr Malý
Datum: 13.05.2015
Místo: Nižná Slaná obec

Posledními vlaky, držící trať č.167 z Rožňavy do Dobšiné při životě, jsou manipulační vlaky. V jejich čele bývají takřka pravidelně, až na vyjímky, plešivecké zamračené popř.z jiných dep např.z Humenného, které bývají v Plešivci na opravě a k jejich výkonům po opětovném zařazení do provozu bývají právě manipulační vlaky na gemerských lokálkách.

Autor: Petr Malý
Datum: 13.05.2015
Místo: Betliar

Plešivecká "ceckaňa" 751.024-1 v čele manipulačního vlaku z Dobšiné do Plešivce právě dobírá vozy ložené dřevem v dopravně Betliar.

Autor: Petr Malý
Datum: 13.05.2015
Místo: Važec

Po překonání táhlého stoupání do Štrby bude "dvojička" 131.035-8+131.036-6 zase delší dobu klesat. Na snímku právě projíždí obcí Važec, ve které se třeba nachází muzeum lidových tradicí.

Autor: Petr Malý
Datum: 14.05.2015
Místo: Luka nad Jihlavou

Typická souprava osobního vlaku 4816 z Brna do Jihlavy právě přijíždí do stanice Luka nad Jihlavou. V čele byla tentokrát pěkná 754.018-0.

Autor: Petr Malý
Datum: 15.05.2015
Místo: Děčín-Prostřední Žleb

Poslední kilometry na českém území ukrajuje stroj 371.004-3 s EC 172 Porta Bohemica za stanicí Děčín-Prostřední Žleb.