Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 11.05.2015
Místo: Handlová

Pravidelné Pn 68321 Nováky-Horná Štubňa čeká na uvolnění tratě do Sklenného pri Handlovej. Tento úsek má sice jen něco málo kolem 13 kilometrů, ale díky četnému stoupání a maximální traťové rychlosti 60 km/h potřebují nákladní vlaky na překonání této vzdálenosti 20 minut a více.

Autor: Petr Malý
Datum: 11.05.2015
Místo: Prievidza

Podvečerní Pn 68720 z Prievidze do Bratislavy odjelo z výchozí stanice aby za nedlouho projelo místním "ranžírem" a pokračovalo dále směrem na Nováky.

Autor: Petr Malý
Datum: 12.05.2015
Místo: Hucín

V žst.Hucín zastavil manipulační vlak od Lubeníka v čele s 751.057-1. Do Plešivce bude pokračovat po přidání postrku na konec vlaku. Ten den ho měla na starost 751.125-6. Za zmínku stojí, že tato stanice bývá obsazována výpravčím, kvůli jízdám dvou párů manipulačních vlaků do Lubeníka popř.Muráně. Osobní doprava zde skončila 1.5.2011.

Autor: Petr Malý
Datum: 12.05.2015
Místo: Slavec jaskyňa

Pod Brzotínskými skalami, přírodní rezervací ve Slovenském krasu, projíždělo odpolední "pnko" do Plešivce s dvojčetem 751.036-5 a 751.206-4. Ve vlaku byla přepravována i nečinná 752.021-6 z rušňového depa Humenné na opravu do plešiveckého depa.

Autor: Petr Malý
Datum: 12.05.2015
Místo: Plešivec

Při posunu v Plešivci byly zachyceny stroje 742.021-9 a 751.057-1.

Autor: Petr Malý
Datum: 12.05.2015
Místo: Jovice

V čele vlaku Pn 51154 Turňa nad Bodvou-Slavec jaskyňa se čas od času objeví i jiné lokomotivy než plešivecké pegasy řad 751.Pod hradem Krásna Hôrka sjížděly z Lipovníku do Rožňavy 746.010-8 a 746.003-3,kterým na postrku vypomáhala 751.123-1

Autor: Petr Malý
Datum: 12.05.2015
Místo: Plešivec

R 930 I'pel z Košic do Zvolena právě opustil Plešivec v jehož čele stanula "Bondovka" 757.007-0.

Autor: Petr Malý
Datum: 12.05.2015
Místo: Dvorníky-Zádiel

S ranním nákladním vlakem do Košic uhání chvíli po východu slunce po "jižním tahu" stroje 746.003-3+746.010-8.