Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 20.08.2002
Místo: Česká Lípa hl.n.

Jeden z mnoha "povodňových odklonů" stál na českolipském hlavním nádraží se stroji 742.217-0+750.176-0.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.08.2002
Místo: Česká Lípa hl.n.

V době povodňových odklonů v roce 2002 byly v České Lípě prováděny přepřahy z nymburských a boleslavských lokkomotiv na stroje děčínské. Jeden takový je na snímku, kdy v čele nákladního vlaku dojde ke střídání nymburské "nulky" 750.395-6 na děčínskou 750.410-3.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.08.2002
Místo: Okna

Českolipský brejlovec 750.088-7 v čele povodňového odklonu projíždí stanici Okna.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.08.2002
Místo: Okna

Jeden z mnoha "povodňových odklonů" v roce 2002 byl zachycen hluboko v lesích mezi stanicemi Okna a Bezděz. V jeho čele byl boleslavský stroj 750.209-9.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.08.2002
Místo: Brniště

Před vjezdem do stanice Brniště bylo zachyceno dvojče "bardotek" 751.153-8+751.185-0 s odklonovým vlakem z Nymburku do Liberce.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.08.2002
Místo: Okna

750.209-9 s "povodňovým odklonem" právě projel žst.Okna.V čele odklonových vlaků mířících přes Českou Lípu a PPS Rumburk/Ebersbach bylo možno vídat jak domácí brejlovce a kocoury dep Nymburk,Mladá Boleslav,Česká Lípa,Děčín nebo Rumburk tak i některé lokomotivy zapůjčené právě pro zmíněnou vozbu.

Autor: Petr Malý
Datum: 26.08.2002
Místo: Bezděz

Odklonový vlak z mladoboleslavské automobilky projíždí vrcholovou stanicí Bezděz na trati z Bakova nad Jizerou do České Lípy.

Autor: Petr Malý
Datum: 26.08.2002
Místo: Česká Lípa hl.n.

S vlakem loženým českými Škodovkami, se v České Lípě hl.n. chystala na odjezd lokomotiva 750.335-2.