Autor:
Petr Malý
Datum:
22.04.2015
Místo:
Slivník ŠRT
Za typického hučení projíždí nákladní vlak ložený železnou rudou mezi výhybnami Trebišov a Slivník na širokorozchodné trati. Za nedlouho bude plně využita postrková "dvojička" 125.843-3+125.844-1, která bude vypomáhat strojům v čele 125.812-8+125.811-0+125.821-9+125.822-7 při stoupání do druhé jmenované výhybny.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.04.2015
Místo:
Hornád ŠRT
Ranní vlak ložený železnou rudou směřující do Hanisky pri Košiciach právě překlenul normálněrozchodnou trať Košice-Čierna nad Tisou a bude klesat k výhybně Hornád. Ta se v té době využívala spíš jen jako hradlo, díky nemožnosti křižování vlaků. V čele tohoto vlaku byly 125.837-5+125.838-3+125.842-5+125.841-7.
Autor:
Petr Malý
Datum:
23.04.2015
Místo:
Margecany zastávka
V tzv."kakadu"laku právě vyjela z Bujanovského tunelu poblíž Margecan 350.015-4 s R 612 Okay Elektro do Bratislavy. Tento tunel dlouhý 3410 metrů byl vystavěn při zdvoukolejnění a současné elektrifikaci tratě. Původní Margecanský jednokolejný tunel dlouhý 431 metrů sloužil Košicko-bohumínské dráze v letech 1872-1955 a dnes jím vede místní komunikace do osady Kozinec u Ružínské přehrady.
Autor:
Petr Malý
Datum:
23.04.2015
Místo:
Margecany zastávka
Údolím podél přehradní nádrže Ružín uhání nákladní vlak s dvojicí strojů 131.025-9+131.026-7.