Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 22.04.2015
Místo: Slivník ŠRT

Za typického hučení projíždí nákladní vlak ložený železnou rudou mezi výhybnami Trebišov a Slivník na širokorozchodné trati. Za nedlouho bude plně využita postrková "dvojička" 125.843-3+125.844-1, která bude vypomáhat strojům v čele 125.812-8+125.811-0+125.821-9+125.822-7 při stoupání do druhé jmenované výhybny.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.04.2015
Místo: Hornád ŠRT

Ranní vlak ložený železnou rudou směřující do Hanisky pri Košiciach právě překlenul normálněrozchodnou trať Košice-Čierna nad Tisou a bude klesat k výhybně Hornád. Ta se v té době využívala spíš jen jako hradlo, díky nemožnosti křižování vlaků. V čele tohoto vlaku byly 125.837-5+125.838-3+125.842-5+125.841-7.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.04.2015
Místo: Margecany

V grafikonu 2014/15 ještě bylo možno spatřit turnusově žehličku na manipulačních vlacích mezi Košicemi a Margecany.Nejinak tomu bylo i na Mn 82102,kdy byla v čele 110.050-2 a nečinná 731.034-5

Autor: Petr Malý
Datum: 23.04.2015
Místo: Margecany zastávka

V tzv."kakadu"laku právě vyjela z Bujanovského tunelu poblíž Margecan 350.015-4 s R 612 Okay Elektro do Bratislavy. Tento tunel dlouhý 3410 metrů byl vystavěn při zdvoukolejnění a současné elektrifikaci tratě. Původní Margecanský jednokolejný tunel dlouhý 431 metrů sloužil Košicko-bohumínské dráze v letech 1872-1955 a dnes jím vede místní komunikace do osady Kozinec u Ružínské přehrady.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.04.2015
Místo: Margecany

Probouzející se jarní krajinou podél Ružínské přehrady projíždí lokomotiva 350.008-9 s IC 504 z Košic do Bratislavy.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.04.2015
Místo: Margecany

V podvečerním slunci míří údolím ružínské vodní nádrže rekonstruovaná 361.002-9 s R 762 CASSOVIA z Košic do Trenčína.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.04.2015
Místo: Margecany zastávka

Údolím podél přehradní nádrže Ružín uhání nákladní vlak s dvojicí strojů 131.025-9+131.026-7.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.04.2015
Místo: Margecany

Na čele uceleného nákladního vlaku, který je složený z vozů wap/falls, se představuje dvojice lokomotiv 131.034-1 + 131.033-3.