Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 06.09.2014
Místo: Sebuzín

S nákladním vlakem Pn 45313 do České Třebové uhání údolím Labe ústecká 123.002-8.

Autor: Petr Malý
Datum: 06.09.2014
Místo: Sebuzín

S prázdnými "patry" uhání poblíž Sebuzína 130.006-0.

Autor: Petr Malý
Datum: 06.09.2014
Místo: Sebuzín

753.727-7 byla se svým vlakem zdokumentována u Sebuzína.

Autor: Petr Malý
Datum: 06.09.2014
Místo: Sebuzín

V čele jednoho z mnoha nákladních vlaků směřujících z Děčína do Nymburka byla i "uhelka" 123.017-6 s Pn 48739.

Autor: Petr Malý
Datum: 09.09.2014
Místo: Novina

Návoz a svoz rajek do Brniště bývá z důvodu nepřetržitých výluk na trati od České Lípy do Brniště veden odklonovou trasou z Liberce. Zde pravidelně jezdí jen manipulační vlak do Ostašova a výjimečně do Křižan. Udržovaný stroj 743.007-7 právě vykoukl z 816 metrů dlouhého Křižanského tunelu a za pár chvil bude překonávat údolí před zastávkou Novina po známém 29 metrů vysokém viaduktu.

Autor: Petr Malý
Datum: 10.09.2014
Místo: Kamenica nad Cirochou

Ze stanice Kamenica nad Cirochou odjíždí osobní vlak č.9416 ze Stakčína s humenskou 754.083-4.

Autor: Petr Malý
Datum: 10.09.2014
Místo: Kamenica nad Cirochou

Odpolední osobní vlak č.9419 Humenné-Stakčín vedený humenskou 812.017-6 vjíždí do Kamenice nad Cirochou.Odtud vedla do Vihorlatských lesů úzkokolejná železnička určená ke svážení dřeva.Ještě dnes jsou patrné pozůstatky této úzkokolejky po okolí obce i mimo ní.

Autor: Petr Malý
Datum: 11.09.2014
Místo: Depo Plešivec

Ostavenou a zrušenou "bardotku" 752.025-7, která už odvezla všechny své vlaky a čeká na rozřezání, zdokumentoval autor v Plešivci.