Autor:
Petr Malý
Datum:
09.09.2014
Místo:
Novina
Návoz a svoz rajek do Brniště bývá z důvodu nepřetržitých výluk na trati od České Lípy do Brniště veden odklonovou trasou z Liberce. Zde pravidelně jezdí jen manipulační vlak do Ostašova a výjimečně do Křižan. Udržovaný stroj 743.007-7 právě vykoukl z 816 metrů dlouhého Křižanského tunelu a za pár chvil bude překonávat údolí před zastávkou Novina po známém 29 metrů vysokém viaduktu.
Autor:
Petr Malý
Datum:
10.09.2014
Místo:
Kamenica nad Cirochou
Ze stanice Kamenica nad Cirochou odjíždí osobní vlak č.9416 ze Stakčína s humenskou 754.083-4.
Autor:
Petr Malý
Datum:
10.09.2014
Místo:
Kamenica nad Cirochou
Odpolední osobní vlak č.9419 Humenné-Stakčín vedený humenskou 812.017-6 vjíždí do Kamenice nad Cirochou.Odtud vedla do Vihorlatských lesů úzkokolejná železnička určená ke svážení dřeva.Ještě dnes jsou patrné pozůstatky této úzkokolejky po okolí obce i mimo ní.
Autor:
Petr Malý
Datum:
11.09.2014
Místo:
Depo Plešivec
Ostavenou a zrušenou "bardotku" 752.025-7, která už odvezla všechny své vlaky a čeká na rozřezání, zdokumentoval autor v Plešivci.