Autor: Petr Kapoun

Autor: Petr Kapoun
Datum: 05.03.1997
Místo: Krnov

Lokomotiva 742.450-0 byla dne 5.3.1997 vyfocena v domovském Krnově. Toho času byla v netradičním modro-žlutém nátěru. Předána k ČSD byla z výroby na konci roku 1986, takže v době pořízení snímku měla za sebou 10 let provozu, ovšem před sebou již jen 3 roky služby. Osudnou se jí stala nehoda 15. května 2000, kdy na prudkém klesání do stanice Malá Morávka, společně se dvěma vozy řady Fa, vykolejila a zřítila se ze srázu. Při nehodě zahynul strojvedoucí Pavel Trojek, na místě události se dnes nachází malý pomníček. 

 https://kzmostrava.net/lokomotiva-742-450-0/

Autor: Petr Kapoun
Datum: 07.03.1997
Místo: Zábřeh na Moravě

Vzhledově nezaměnitelná šumperská "berta" 749.260-6 zapózovala dne 7.3.1997 před staniční budovou v Zábřehu na Moravě.

Autor: Petr Kapoun
Datum: 03.05.1997
Místo: Přerov

Pražská "dvojka" 150.014-9 vyčkává v Přerově na další nasazení v čele některého z rychlíků.

Autor: Petr Kapoun
Datum: 17.05.1997
Místo: Lužná u Rakovníka

Zcela nový motorový vůz 843.016-7 byl dne 17.5.1997 vystaven v depu Lužná u Rakovníka.

Autor: Petr Kapoun
Datum: 17.07.1997
Místo: Nová Pec

Ve stanici Nová Pec byl zdokumentován vlak R 811, který vedla "zamračená" 749.234-1.

Autor: Petr Kapoun
Datum: 25.08.1999
Místo: Jeneč

"Mechaniky" stanice Jeneč míjí při vjezdu s vlakem Os 9840 lokomotiva 751.316-1.

Autor: Petr Kapoun
Datum: 11.04.2000
Místo: Kladno

Ve stanici Kladno zastavil vlak Os 9840, který vedl "brejlovec" 750.386-5.

Autor: Petr Kapoun
Datum: 30.05.2000
Místo: Mladá Boleslav město

Svým atypickým nátěrem nezaměnitelná lokomotiva 735.181-0, byla autorem zachycena ve stanici Mladá Boleslav město.