Autor:
Petr Kapoun
Datum:
05.03.1997
Místo:
Krnov
Lokomotiva 742.450-0 byla dne 5.3.1997 vyfocena v domovském Krnově. Toho času byla v netradičním modro-žlutém nátěru. Předána k ČSD byla z výroby na konci roku 1986, takže v době pořízení snímku měla za sebou 10 let provozu, ovšem před sebou již jen 3 roky služby. Osudnou se jí stala nehoda 15. května 2000, kdy na prudkém klesání do stanice Malá Morávka, společně se dvěma vozy řady Fa, vykolejila a zřítila se ze srázu. Při nehodě zahynul strojvedoucí Pavel Trojek, na místě události se dnes nachází malý pomníček.
https://kzmostrava.net/lokomotiva-742-450-0/
Autor:
Petr Kapoun
Datum:
07.03.1997
Místo:
Zábřeh na Moravě
Vzhledově nezaměnitelná šumperská "berta" 749.260-6 zapózovala dne 7.3.1997 před staniční budovou v Zábřehu na Moravě.
Autor:
Petr Kapoun
Datum:
03.05.1997
Místo:
Přerov
Pražská "dvojka" 150.014-9 vyčkává v Přerově na další nasazení v čele některého z rychlíků.
Autor:
Petr Kapoun
Datum:
17.05.1997
Místo:
Lužná u Rakovníka
Zcela nový motorový vůz 843.016-7 byl dne 17.5.1997 vystaven v depu Lužná u Rakovníka.
Autor:
Petr Kapoun
Datum:
17.07.1997
Místo:
Nová Pec
Ve stanici Nová Pec byl zdokumentován vlak R 811, který vedla "zamračená" 749.234-1.
Autor:
Petr Kapoun
Datum:
25.08.1999
Místo:
Jeneč
"Mechaniky" stanice Jeneč míjí při vjezdu s vlakem Os 9840 lokomotiva 751.316-1.
Autor:
Petr Kapoun
Datum:
11.04.2000
Místo:
Kladno
Ve stanici Kladno zastavil vlak Os 9840, který vedl "brejlovec" 750.386-5.
Autor:
Petr Kapoun
Datum:
30.05.2000
Místo:
Mladá Boleslav město
Svým atypickým nátěrem nezaměnitelná lokomotiva 735.181-0, byla autorem zachycena ve stanici Mladá Boleslav město.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací