Autor: Petr Hanko

Autor: Petr Hanko
Datum: 29.10.2010
Místo: Čeladná

Lokomotiva 750.042-4 DKV Olomouc, PJ Bohumín prodělala v roce 2010 jako jediná své řady u ČD vyvazovací opravu v jejímž rámci byl i nový lak, tentokrát však v nechvalně známém najbrtu. Snímek ji zachycuje v podzimním podvečeru s Os 3124 z Ostravy do Frenštátu pod Radhoštěm poblíž bývalého závorářského stanoviště Nyklovice v úseku Čeladná a Kunčice pod Ondřejníkem.

Autor: Petr Hanko
Datum: 18.08.2013
Místo: Slatinka

Svoju obľúbenú 750.221-4 si zachytil Petr Hanko pred výhybňou Slatinka v čele poludňajšieho osobného vlaku 6211 zo Zvolena do Fiľakova.

Autor: Petr Hanko
Datum: 19.09.2014
Místo: Valašské Meziříčí

Lokomotiva 721.545-2 (Tramo rail a.s.) asistovala při napěťové výluce v žst. Valašské Meziříčí dne 19.9.2014.

Autor: Petr Hanko
Datum: 06.01.2015
Místo: Depo Valašské Meziříčí

V depu ve Valašském Meziříčí se za mrazivého dne 6.1.2015 setkaly "buchary" 740.899-0+740.861-0 s místním muzejním motorový vozem 810.002-6.

Autor: Petr Hanko
Datum: 02.06.2015
Místo: Žilina

Zatímco lokomotiva 721.012-3 (ZSSK) sunula desetivozovou soupravu osobních vozů na odstavné nádraží v Žilině, stroj 770.059-4 (ZSSK CARGO) v pozadí, po objetí soupravy, odstoupil od "rajeckého" manipuláku do depa.

Autor: Petr Hanko
Datum: 03.06.2015
Místo: Žilina

Zatímco se žilinské "ťapce" 721.058-6 po téměř 50-ti letech poctivé služby její životní kapitola pozvolna uzavírá, opodál stojící a novotou vonící "Jánošík" 671.003-2 svou provozní kapitolu teprve nedávno započal a bude ještě muset do svého cíle odvést tisíce a tisíce cestujících.

Autor: Petr Hanko
Datum: 28.10.2015
Místo: Košice

Exhumenský stroj 721.065-1 posunuje časně z rána na košické stanici se soupravou deseti rekonstruovaných vozů Bdteer a Bmeer.

Autor: Petr Hanko
Datum: 28.10.2015
Místo: Depo Humenné

Humenské stroje řady 752 vždy "vynikaly" svým značným provozním opotřebením. Jedním z takových strojů je i 752.026-5, které již od poslední hlavní opravy v ŽOS Zvolen uplynulo více jak 15 let. Po tak dlouhé době již stroj značně vyblednul. V dubnu roku 2011 mu byly v košickém depu aspoň nově natřeny a zakytovány budky, avšak již po čtyřletém provozním nasazení na tratích východního slovenska byl v podzimním slunci roku 2015 barevný rozdíl jen těžko rozpoznatelný.

1