Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
26.10.1996
Místo:
Slatina u Vysokého Mýta
Mrazivým podzimním ránem dne 26. října 1996 jede motorový vůz 810.484-6 z Vysokého Mýta do Chocně. Vyfocený je nedaleko zastávky Slatina u Vysokého Mýta. Tento motorový vůz byl dlouhá léta stálicí na výkonech strojové stanice Choceň.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
26.10.1996
Místo:
Choceň
"Cepák" 720.102-3 na točně choceňského depa, dne 26. října 1996. Tato lokomotiva, ještě pod označením T435.0102, byla zařazena do stavu Lokomotivního depa Česká Třebová dne 12. května 1966, kdy přišla z Kolína. Byla jednou z lokomotiv této řady, která pak dlouhá léta byla stálicí v čele manipulačních vlaků i posunu na výkonech Česká Třebová, ale převážně pod strojovou stanicí Choceň. V den, kdy byl snímek pořízen, byla lokomotiva již za svým zenitem a zaskakovala za mladší kolegyně.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
00.00.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Spěšninový vlak Rn 50510 s lokomotivou 141.012-5 v Pardubicích.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
21.12.1996
Místo:
Praha-Vysočany
Odkloněná raketa Rn 54512 s lokomotivou 163.075-5 mezi Prahou Počernicemi a Vysočany.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
09.01.1997
Místo:
Sadská
Lokomotiva 163.063-1 v čele spěšninové rakety Rn 54512 čeká na protivlak v Sadské.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
28.02.1997
Místo:
Rudoltice v Čechách
"Malý hektor" 720.109-8 byl v roce 1996 předisponován z DKV Ostrava do DKV Česká Třebová spolu s lokomotivou 720.098-3. V okolí České Třebové probíhaly práce na budování koridoru a generální opravě trati 260 a tak obě lokomotivy byly využity spolu s dalšími stroji na výlukových pracích. Občas zaskočily na posun v ranžíru a také na manipulační vlaky v okolí České Třebové a pod výkony strojových stanic Polička a Choceň. Dne 28. února 1997 se lokomotiva 720.109-8 objevila v čele přestavovacího vlaku Pv 91115 na místní dráze z Rudoltic v Čechách - Lanškroun.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
01.03.1997
Místo:
Lanškroun
Dne 1. března 1997 odpočívala lokomotiva 720.109-8 v čele přestavovacího vlaku Pv 91116 v dopravně Lanškroun. V té době byl Lanškroun jednou z důležitých stanic v nákladní dopravě, pravidelně sem byly trasovány 3 páry přestavovacích vlaků denně, plně vytížených na normativ.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
06.03.1997
Místo:
Semanín
Nasazení třebovské lokomotivy 720.098-3 na pracovních vlacích při výlukách na trati 260 dokumentuje snímek ze dne 6. března 1997 mezi zastávkou Semanín a Opatovem. V rámci budování koridoru, byla původní elektrifikace mezi Českou Třebovou a Opatovem a 1. traťovou kolejí mezi Opatovem a zastávkou Lačnov snesena a vybudována byla nová. V popředí je již vybetonovaný základ pro sloup trolejového vedení.