Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
04.02.1995
Místo:
Praha-Běchovice
Pražský přetah "E8" v podání stroje 123.002-8 na spěšninových vozech pro rampu Praha Masarykovo nádraží, autorem zachycený v Praze-Běchovicích.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
24.02.1995
Místo:
Rudoltice v Čechách
Motorový vůz 810.617-1 v čele osobního vlaku z České Třebové do Lanškrouna na dnes již neexistujícím úseku trati Třebovice v Čechách - Rudoltice v Čechách dne 24. února 1995.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
01.05.1995
Místo:
Choceň
Spěšninový vlak Rn 53510 s lokomotivou 130.004-5 v Chocni ve Svátek práce roku 1995.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
01.06.1995
Místo:
ŽOS Česká Třebová
Další zelený nátěr lokomotiv 742, doplněný žlutými "hokejkami", dostala v ŽOS Česká Třebová lokomotiva 742.288-4. Za ní stojí další z rekonstruovaných "zamračených", 749.178-0. Snímek byl pořízen dne 1. 6. 1995.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
22.07.1995
Místo:
Lanškroun
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
00.08.1995
Místo:
Depo Česká Třebová
V rámci výstavy lokomotiv v DKV v České Třebové a oslav byla přítomna i ústecký uhelka 121.055-8. Jednalo se oslavy 155 let od zahájení provozu na trati Praha – Olomouc, která v počátcích provozu nesla název Olomoucko-pražská dráha.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
14.08.1995
Místo:
Česká Třebová
Dne 14. srpna 1995 byla zkušebně nasazena na osobní vlak do Přerova lokomotiva 180.002-8 spolu s lokomotivou 163.023-5 zachycená před odjezdem z České Třebové.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
25.08.1995
Místo:
Opatov
Motorový vůz strojové stanice Polička 810.058-8 na osobním vlaku z České Třebové do Svitav, tou dobou na dosud nerekonstruované trati z Opatova do Svitav. V té době byla elektrifikována pouze 1. traťová kolej z Opatova za zastávku Lačnov pro postrkovou službu. Předvěsti v obou kolejích jsou k vjezdovým návěstidlům stanice Opatov.