Autor: Pavel Šiška

Autor: Pavel Šiška
Datum: 13.06.1988
Místo: Chrást u Plzně

Chvíle času před rozjezdem vlaku Os 7811 využil kolega strojvedoucí Pavel Šiška k pořízení fotografie tehdy nového "esa" 363.084-5.

Autor: Pavel Šiška
Datum: 00.12.1988
Místo: Cheb

Na jedenáctou kolej ve stanici Cheb přijel "Západní expres". Tento vlak ( Ex 250 ) jezdil z Prahy do Paříže a přezdívalo se mu také "Pařížan". Na snímku vidíme zánovní plzeňské "eso" 363.084-5.

Autor: Pavel Šiška
Datum: 30.07.1990
Místo: Praha hl.n.

Pěkný snímek "fungl nové" lokomotivy 363.175-1 pochází z Prahy hl.n. Zde je před odjezdem s vlakem Ex 250, s kterým zamíří až do Chebu. Vlak byl známý pod označením "Západní expres" a jezdil do Paříže. Je nutné uvést, že lokomotiva vykonala 10. 7. 1990 TBZ na okruhu ve Velimi a hned 13. 7. 1990 byla poprvé nasazena na obrat 951/950 Plzeň - Praha - Plzeň. Prvním strojvedoucím byl kolega František Zikula. Následující den byla lokomotiva nasazena na obratu zmíněného Západního expresu s kolegou Pavlem Šiškou, který tuto směnu zahájil osobním vlakem č. 7805.

Autor: Pavel Šiška
Datum: 30.07.1990
Místo: Plzeň hl.n.

Snímek z hlavního nádraží v Plzni. Nový stroj 363.175-1 rozjíždí svůj vlak ( Ex 250 ) směrem do Chebu. Tuto lokomotivu hned po zařazení do provozu začali zajíždět kolegové Pavel Šiška, Pavel Hřích, František Zikula a Jiří Bruna. Ti byli společně zařazeni ve skupině ES 1.

Autor: Pavel Šiška
Datum: 11.10.1993
Místo:

Pohled na stanoviště lokomotivy 363.175-1. Vidíme nainstalován elektronický rychloměr firma Contes z Prahy. Tato společnost byla založena v roce 1991 a zabývá se dodnes řídícími a elektronickými systémy.

Autor: Pavel Šiška
Datum: 28.08.2002
Místo: Plzeň-Doubravka

Je 17.02 hod. a kolega Pavel Šiška právě dokumentuje průjezd rychlíku z Prahy v zastávce Plzeň-Doubravka. V čele se leskne "pěkná" 363.082-9.

Autor: Pavel Šiška
Datum: 22.09.2002
Místo: Plzeň hl.n.

Kolega strojvedoucí Pavel Šiška si chvíle pauzy před vlakem Os 7811 krátil fotografováním své "turnusačky" 363.082-9. Lokomotiva patřila v dobách působení v plzeňském DKV k dobře udržovaným a spolehlivým "esům".