Autor:
Parostrojní spolek Olomouc
Datum:
00.12.1993
Místo:
Depo Olomouc
Tato fotografie vznikla po hrubém dokončení opravy 464.202. Zanedlouho nastalo první zatopení lokomotivy a 15. 12. 1993 i první ujeté metry na koleji "pod strojmistry". Po teto první zkoušce nastalo další dolaďování a dokončení opravy.
Autor:
Parostrojní spolek Olomouc
Datum:
30.06.1994
Místo:
Depo Olomouc
Je 30. červen 1994 - po více než dvou letech úsilí se 464.202 vrací po úspěšně provedené Technicko-bezpečnostní jízdě pod dozorem legendy - Ing. Jindřicha Hály. Během této zkoušky "dvěstadvojku" vedl její strojvedoucí Mirek Svozil - ten, který v dubnu 1974 dělal její poslední směnu. Ostatně až do současnosti je otcem této lokomotivy - člověk, který ji zná do posledního šroubku!
Autor:
Parostrojní spolek Olomouc
Datum:
00.00.1995
Místo:
České Velenice
Ve stanici České Velenice stojí 464.202 s týmem, který stál u znovuzrození lokomotivy. Po prvním veřejném představení na rakouském parním festivalu ve Strasshofu se lokomotiva velmi rychle stala vyhledávaným strojem nejen našich, ale i zahraničních fanoušků.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací