Autor:
Miroslav Kouba
Datum:
30.09.2013
Místo:
Plzeň hl.n.
V roli staniční zálohy se potkal "jezevec" 210.058-4 s dvojčetem "laminátek", kde přípřežní stroj byl 230.079-6 v rekonstruované žst. Plzeň hlavní nádraží.
Autor:
Miroslav Kouba
Datum:
19.10.2013
Místo:
Plzeň-Doubravka
V čele vlaku Ex 352 byla v krásné lokalitě za Plzní-Doubravkou zachycena lokomotiva 362.125-7.
Autor:
Miroslav Kouba
Datum:
12.11.2013
Místo:
Nezvěstice
S vlakem Pn 67811 uháněla od zastávky ve Šťáhlavech ke stanici Nezvěstice "laminátka" 230.092-9.
Autor:
Miroslav Kouba
Datum:
01.12.2013
Místo:
Plzeň hl.n.
Toho času poslední "plecháč" v unifikovaném nátěru "vzor 88" odpočíval po příjezdu s rychlíkem R 664 v Plzni na hlavním nádraží.
Autor:
Miroslav Kouba
Datum:
14.12.2013
Místo:
Furth im Wald
Dvojče "katrů" 753.768-1 a 753.770-7 je připraveno v německé PPS v čele posledního vlaku vlakotvorby k jízdě zpět do Domažlic, kde dobere zátěž a dvojče tranzistorů a bude pokračovat dále do Plzně.
Autor:
Miroslav Kouba
Datum:
25.01.2014
Místo:
ŽZO Cerhenice
Lokomotiva 240.021-6 z SOKV České Budějovice se ocitla na zkušebním okruhu ve Velimi jako dočasná zápůjčka k testování nových kotlových vozů řady Zags z důvodu opravy na domácí lokomotivě 124.601-6.
Autor:
Miroslav Kouba
Datum:
08.02.2014
Místo:
Šťáhlavy
Lokomotiva 242.218-6 zastavila s osobním vlakem v zastávce Šťáhlavy.
Autor:
Miroslav Kouba
Datum:
05.06.2014
Místo:
Nezvěstice
Nedostatek provozních lokomotiv řady 242 zapříčinil začátkem května nasazení lokomotiv řady 210 na osobní vlaky mezi Plzní a Horažďovicemi předměstím.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací