Autor:
Martin Zeman
Datum:
30.08.2007
Místo:
Plzeň hl.n.
Plzeňský "brejlovec" 750.253-7 provádí manipulaci s osobními vozy na tzv. "polu" v Plzni hl.n.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
31.08.2007
Místo:
Libochovany
Stroj 123.024-2 projíždí s těžkým průběžným vlakem z Mostu do Nymburka před zastávkou Libochovany.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
17.11.2007
Místo:
Bílina
Zejména během podzimu se zvyšuje doprava uhelných vlaků z pánve. Stejně tak tomu bylo v typickém "severočeském" počasí ve svátek 17. 11. 2007, kdy stanicí Bílina projížděla 123.014-3 se soupravou wapek s uhlím pro Opatovickou elektrárnu.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
17.11.2007
Místo:
Bílina kyselka
V roce 2007 ještě poměrně silný nákladní provoz v severočeské hnědouhelné pánvi dokumentuje míjení dvou nákladních směsek na trojkolejce u Bíliny. Stroj 123.012-7 se blíží se směskou z Nymburka do cilové stanice Most nové nádraží.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
17.11.2007
Místo:
Bílina kyselka
Stroj 121.019-4 prováží jeden z mnoha uhelných vlaků na trati 130 úsekem Bílina kyselka - Bílina.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
17.11.2007
Místo:
Bílina
Stroj 122.008-6 na "zamknutém" vyrovnávkovém vlaku do pánve odpočíval v Bílině.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
19.11.2007
Místo:
Chlumčany u Dobřan
Jedna z posledních "rosniček" v západních Čechách, dlouholetá 710.793-1 podniku Chlumčanské keramické závody, sune v pošmourném listopadovém dnu zátěž do svého podniku v Chlumčanech.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
28.12.2007
Místo:
Špičák
V roce 2007 oživoval zimní provoz na Šumavě mimo klasických brejlovců, klatovský "tranzistor" 742.213-2 se soupravou vozů Btx. Na snímku odjížděl ze stanice Špičák.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací