Autor:
Martin Zeman
Datum:
27.10.2006
Místo:
Ohníč
Mostecká žehlička 110.037 veze vyrovnávkový vlak od Ústí nad Labem do Mostu, úsekem Ohníč - Hostomice nad Bílinou.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
28.10.2006
Místo:
Ústí nad Labem-Střekov
Ústecký "kostitřas" 122.005-2 vjíždí s "Řečany" do stanice Ústí nad Labem-Střekov.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
26.12.2006
Místo:
Ústí nad Labem západ
Na Vánoce 2006 jsme zastihli ve velmi slabém provozu jeden nákladní vlak prázdných rajek ze Sokolova a Bíliny, v čele se strojem 123.020-0, při průjezdu stanicí Ústí nad Labem - západ.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
27.03.2007
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
Půl roku před vznikem ČD Cargo, vznikl tento snímek stroje 750.236-2, který po té připadl "matce" ČD a.s., v čele nákladního vlaku z Plzně do Furth im Wald. Zde vyčkává na protivlak ve stanici Plzeň-Jižní Předměstí.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
06.04.2007
Místo:
Veltruby
Náhoda či záměr? Obě stejnosměrky 122 a 123, inventárního čísla 022, byly poslední své řady v nátěru vzor 1988. Stroj 122.022-7 se tímto slušivým lakem, ještě honosí. U její mladší sestry 123.022-6 z roku 1971, už došlo ke změně do firemního korporátního laku společnosti ČDC. Na snímku projíždí jako Lv vlak nedaleko Veltrub směrem ke Kolínu.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
06.04.2007
Místo:
Velké Zboží
Ještě v původním výrobním nátěru z roku 1984 vjíždí s nákladním vlakem od Kolína stroj 163.008-6 do prostoru zastávky Velké Zboží. Dodejme že tento "peršing" byl poslední své řady, který u společnosti ČD Cargo dojezdil.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
27.04.2007
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
Nedostatek "velkých elektrik" zapříčinil nasasazení "jezevce" 210.002-2 na Vn vlaku z Plzně do Nového Sedla. Na snímku projíždí stanicí Plzeň-Jižní Předměstí.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
05.05.2007
Místo:
Plzeň hl.n.
V roce 2007 se vrátil z dílen před tím notně ošuntělý "jezevec" 210.021-2. Zde ještě s novotou vonícím lakem posunoval na 2.záloze v Plzni hl.n..