Autor:
Martin Varga
Datum:
01.03.1995
Místo:
Dolní Loučky
"Čmelák" 770.030-5 vypomohl některé z jednotek řady 560 při napěťové výluce u Tišnova.
Autor:
Martin Varga
Datum:
13.05.1995
Místo:
Potůčky
V dopravně Potůčky byl za upršeného májového dne zvěčněn osobní vlak, který byl veden 810.077-8 a na postrku mu pomáhal 810.052-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.05.1995
Místo:
Chomutov
Ústecká "uhelka" 121.081-4 byla dne 14.5.1995 nasazena v osobní dopravě, snímek byl pořízen v žst. Chomutov.
Autor:
Martin Varga
Datum:
10.06.1995
Místo:
Vernéřov
U zastávky Vernéřov byl dne 10.6.1995 vyfocen nákladní vlak vedený dvojicí sokolovských "sergejů" 781.335-5+781.444-5.
Autor:
Martin Varga
Datum:
20.08.1995
Místo:
Valšov
Do Valšova dorazil "bumlák" z Krnova a v jeho čele byl "brejlovec" 753.315-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
21.08.1995
Místo:
Polička
V domovském depu v Poličce byl pořízen snímek torza motorového vozu 810.061-5 Dne 24.6.1995 byl aktérem nechvalně proslulé nehody u obce Krouna, jejíž příčinou bylo ujetí nezajištěných plně naložených železničních vagónů během posunu ze stanice Čachnov. Na klesání nabraly tři plně naložené vagóny se železným šrotem a se dřevem (opracované kmeny pokácených stromů) rychlost až 100 km/h a čelně se střetly se zmíněným motorovým vozem.
Autor:
Martin Varga
Datum:
26.11.1995
Místo:
Polička
K setkání dvou "osmsetdesítek" 810.238-6 a 810.056-2 došlo dne 26.11.1995 v Poličce.
Autor:
Martin Varga
Datum:
22.12.1995
Místo:
Brno-Chrlice
Rychlík R 933 byl dne 22.12.1995 zachycen nedaleko Chrlic a v jeho čele byla šumperská "berta" 749.245-7.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací