Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 01.03.1995
Místo: Dolní Loučky

"Čmelák" 770.030-5 vypomohl některé z jednotek řady 560 při napěťové výluce u Tišnova.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.05.1995
Místo: Potůčky

V dopravně Potůčky byl za upršeného májového dne zvěčněn osobní vlak, který byl veden 810.077-8 a na postrku mu pomáhal 810.052-1.

Autor: Martin Varga
Datum: 14.05.1995
Místo: Chomutov

Ústecká "uhelka" 121.081-4 byla dne 14.5.1995 nasazena v osobní dopravě, snímek byl pořízen v žst. Chomutov.

Autor: Martin Varga
Datum: 10.06.1995
Místo: Vernéřov

U zastávky Vernéřov byl dne 10.6.1995 vyfocen nákladní vlak vedený dvojicí sokolovských "sergejů" 781.335-5+781.444-5.

Autor: Martin Varga
Datum: 20.08.1995
Místo: Valšov

Do Valšova dorazil "bumlák" z Krnova a v jeho čele byl "brejlovec" 753.315-1.

Autor: Martin Varga
Datum: 21.08.1995
Místo: Polička

V domovském depu v Poličce byl pořízen snímek torza motorového vozu 810.061-5  Dne 24.6.1995 byl aktérem nechvalně proslulé nehody u obce Krouna, jejíž příčinou bylo ujetí nezajištěných plně naložených železničních vagónů během posunu ze stanice Čachnov. Na klesání nabraly tři plně naložené vagóny se železným šrotem a se dřevem (opracované kmeny pokácených stromů) rychlost až 100 km/h a čelně se střetly se zmíněným motorovým vozem.

Autor: Martin Varga
Datum: 26.11.1995
Místo: Polička

K setkání dvou "osmsetdesítek" 810.238-6 a 810.056-2 došlo dne 26.11.1995 v Poličce.

Autor: Martin Varga
Datum: 22.12.1995
Místo: Brno-Chrlice

Rychlík R 933 byl dne 22.12.1995 zachycen nedaleko Chrlic a v jeho čele byla šumperská "berta" 749.245-7.