Autor:
Martin Varga
Datum:
20.04.1996
Místo:
Omlenice
"Orchestrion" 810.226-1 přijíždí do Omlenic v čele osobního vlaku MOs 28205.
Autor:
Martin Varga
Datum:
27.04.1996
Místo:
Rybník
Mezi Horním Dvořištěm a Rybníkem byl vyfocen osobní vlak MOs 28206 vedený budějovickým "motorem" 810.572-8.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.05.1996
Místo:
Klášterec nad Ohří
Chomutovský "brejlovec" 754.031-3 se rozjíždí s osobním vlakem Os 7007 z Klášterce nad Ohří.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.06.1996
Místo:
Brno-Slatina
Brněnský "brejlovec" 753.021-5 zajišťoval v roce 1996 poměrně často přetahy rychlíků a osobních vlaků na trati Brno-Vyškov před dokončením elektrizace. Při jednom z těchto výkonů byl dne 5.6.1996 vyfocen před stanicí Brno-Slatina.
Autor:
Martin Varga
Datum:
20.07.1996
Místo:
Hrhov
Nedaleko zasávky v Hrhově byl s nákladním vlakem vyfocen "sergej" 781.318-1, toho času jeden z posledních provozních strojů své řady na Slovensku.
Autor:
Martin Varga
Datum:
30.10.1996
Místo:
Brno-Slatina
Dne 30.10.1996 vznikla ve Slatině při posunu zajímavá momentka, kdy maloměřická "zamračená" 751.315-3 čeká na opětovné uzavření závor.
Autor:
Martin Varga
Datum:
28.11.1996
Místo:
Mladotice
Lokomotiva 742.307-2 přijíždí s manipulačním vlakem 87463 do Mladotic a to od Rakovníka, z úseku trati, který je znám dlouholetou výlukou, při níž byl v podstatě celý rozkraden a naděje na obnovení provozu je nulová.
Autor:
Martin Varga
Datum:
28.11.1996
Místo:
Trojany
"Orchestrion" 810.270-9 byl jako osobní vlak MOs 17707 zvěčněn v úseku mezi Mladoticemi a Trojany, na dnes již neprovozované části této malebné trati do Rakovníka.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací