Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 20.04.1996
Místo: Omlenice

"Orchestrion" 810.226-1 přijíždí do Omlenic v čele osobního vlaku MOs 28205.

Autor: Martin Varga
Datum: 27.04.1996
Místo: Rybník

Mezi Horním Dvořištěm a Rybníkem byl vyfocen osobní vlak MOs 28206 vedený budějovickým "motorem" 810.572-8.

Autor: Martin Varga
Datum: 05.05.1996
Místo: Klášterec nad Ohří

Chomutovský "brejlovec" 754.031-3 se rozjíždí s osobním vlakem Os 7007 z Klášterce nad Ohří.

Autor: Martin Varga
Datum: 05.06.1996
Místo: Brno-Slatina

Brněnský "brejlovec" 753.021-5 zajišťoval v roce 1996 poměrně často přetahy rychlíků a osobních vlaků na trati Brno-Vyškov před dokončením elektrizace. Při jednom z těchto výkonů byl dne 5.6.1996 vyfocen před stanicí Brno-Slatina.

Autor: Martin Varga
Datum: 20.07.1996
Místo: Hrhov

Nedaleko zasávky v Hrhově byl s nákladním vlakem vyfocen "sergej" 781.318-1, toho času jeden z posledních provozních strojů své řady na Slovensku.

Autor: Martin Varga
Datum: 30.10.1996
Místo: Brno-Slatina

Dne 30.10.1996 vznikla ve Slatině při posunu zajímavá momentka, kdy maloměřická "zamračená" 751.315-3 čeká na opětovné uzavření závor.

Autor: Martin Varga
Datum: 28.11.1996
Místo: Mladotice

Lokomotiva 742.307-2 přijíždí s manipulačním vlakem 87463 do Mladotic a to od Rakovníka, z úseku trati, který je znám dlouholetou výlukou, při níž byl v podstatě celý rozkraden a naděje na obnovení provozu je nulová.

Autor: Martin Varga
Datum: 28.11.1996
Místo: Trojany

"Orchestrion" 810.270-9 byl jako osobní vlak MOs 17707 zvěčněn v úseku mezi Mladoticemi a Trojany, na dnes již neprovozované části této malebné trati do Rakovníka.