Autor:
Martin Varga
Datum:
22.12.1995
Místo:
Brno-Slatina
Ze stanice Brno-Slatina odjížděl přestavovací vlak Pv 94174 a v jeho čele burácel motor lokomotivy 770.032-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.01.1996
Místo:
Holkov
Zimní krajinou u Holkova uhání nákladní vlak vedený budějovickou "bardotkou" 751.183-5.
Autor:
Martin Varga
Datum:
27.01.1996
Místo:
Brno hl.n.
U šestého nástupiště brněnského hlavního nádraží se k dojezdu chystá osobní vlak MOs 14506, který měl v čele hned tři heršpické "dvaašedesátky" 830.207-7+830.108-7+830.098-0.
Autor:
Martin Varga
Datum:
03.02.1996
Místo:
Znojmo
Před halou znojemského depa postával "pilštyk" 735.157-0 a neprovozní "dvaašedesátka" 830.084-0, která čekala na přistavení do dílenské opravy.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.02.1996
Místo:
Brno-Slatina
Do Slatiny se blíží osobní vlak Os 4131, v jehož čele přímo září novým lakem brněnská lokomotiva 754.046-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
24.02.1996
Místo:
Zábřeh na Moravě
Dne 24.2.1996 byl na staničním posunu v Zábřehu na Moravě nasazen "jedničkový čmelák" 771.135-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
18.04.1996
Místo:
Střelice
"Brejlovec" 753.021-5 se rozjíždí ze stanice Střelice s osobním vlakem Os 14516, na konci vlaku je ještě řazen motorový vůz řady 830 s vozem Bnp.
Autor:
Martin Varga
Datum:
18.04.1996
Místo:
Střelice
Okolo legendárních mechanických návěstidel ve Střelicích projíděla jihlavská "bardotka" 749.243-2 s osobním vlakem 4814.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací