Autor:
Martin Varga
Datum:
21.02.1993
Místo:
Zlatá Koruna
Ve Zlaté Koruně zastavil osobní vlak Os 8119 vedený lokomotivou 751.133-0, za kterou byla kmenová souprava vlaku s motorovými vozy 810.286-1 a 810.510-8.
Autor:
Martin Varga
Datum:
13.11.1993
Místo:
Praha-Braník
Dne 13.11.1993 zastavila na Braníku s osobním vlakem vršovická "zamračená" 751.013-4, jejíž parní generátor PG 500 dodal svým výkonem zajímavou kulisu celému snímku.
Autor:
Martin Varga
Datum:
29.04.1994
Místo:
Kyjov
Labutí píseň nasazení veselských "sergejů". I tak by se dal nazvat snímek lokomotivy 781.293-8 opouštějící Kyjov v čele vyrovnávky po strusce z Blažovic. Nedlouho poté ji čekal přesun do Sokolova, kde její provozní kariéra byla ukončena velmi brzy.
Autor:
Martin Varga
Datum:
00.00.1995
Místo:
Náměšť nad Oslavou
Za pěkného jarního počasí přijela "bardotka" 751.050-6 s osobním vlakem Os 4811 do Náměště nad Oslavou.
Autor:
Martin Varga
Datum:
03.12.1994
Místo:
Děčín hl.n.
Ve společnosti některého z německých "bastardů" vyčkával v Děčíně na další výkon "brejlovec" 753.006-6.
Autor:
Martin Varga
Datum:
28.12.1994
Místo:
Brno-Černovice
Velmi dobře udržovaný maloměřický čmelák 770.017-2 stoupá v čele Pv 94175 přes Odb. Slatinská k žst. Brno-Slatina.
Autor:
Martin Varga
Datum:
01.01.1995
Místo:
Brno odst. nádraží B
Novým lakem záříčí šumperská "berta" 749.245-7 zavítala dne 1.1.1995 do Brna.
Autor:
Martin Varga
Datum:
01.03.1995
Místo:
Dolní Loučky
"Čmelák" 770.030-5 vypomohl některé z jednotek řady 560 při napěťové výluce u Tišnova.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 30. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací