Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 21.02.1993
Místo: Zlatá Koruna

Ve Zlaté Koruně zastavil osobní vlak Os 8119 vedený lokomotivou 751.133-0, za kterou byla kmenová souprava vlaku s motorovými vozy 810.286-1 a 810.510-8.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.11.1993
Místo: Praha-Braník

Dne 13.11.1993 zastavila na Braníku s osobním vlakem vršovická "zamračená" 751.013-4, jejíž parní generátor PG 500 dodal svým výkonem zajímavou kulisu celému snímku.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.02.1994
Místo: Mikulovice

90. léta byla i dobou mnoha zkušebních nátěrů hnacích vozidel a nevyhnulo se to ani motorovým vozům řady 810. Jedním z nich byl šumperský 810.026-5, který byl dne 13.2.1994 zvěčněn v Mikulovicích.

Autor: Martin Varga
Datum: 29.04.1994
Místo: Kyjov

Labutí píseň nasazení veselských "sergejů". I tak by se dal nazvat snímek lokomotivy 781.293-8 opouštějící Kyjov v čele vyrovnávky po strusce z Blažovic. Nedlouho poté ji čekal přesun do Sokolova, kde její provozní kariéra byla ukončena velmi brzy.

Autor: Martin Varga
Datum: 00.00.1995
Místo: Náměšť nad Oslavou

Za pěkného jarního počasí přijela "bardotka" 751.050-6 s osobním vlakem Os 4811 do Náměště nad Oslavou.

Autor: Martin Varga
Datum: 03.12.1994
Místo: Děčín hl.n.

Ve společnosti některého z německých "bastardů" vyčkával v Děčíně na další výkon "brejlovec" 753.006-6.

Autor: Martin Varga
Datum: 28.12.1994
Místo: Brno-Černovice

Velmi dobře udržovaný maloměřický čmelák 770.017-2 stoupá v čele Pv 94175 přes Odb. Slatinská k žst. Brno-Slatina.

Autor: Martin Varga
Datum: 01.01.1995
Místo: Brno odst. nádraží B

Novým lakem záříčí šumperská "berta" 749.245-7 zavítala dne 1.1.1995 do Brna.