Autor:
Martin Nezdara
Datum:
15.06.2011
Místo:
Ostrava hl.n.
Na veletrhu Czech Raildays Ostrava se představila i 742.262-9, která byla jednou z prvních předělaných své řady z ČD Carga.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
10.09.2011
Místo:
Nymburk
750.289-1 byla z Valašského Meziříčí přesunuta do stavu DKV Brno, potažmo přímo do Nymburka, kde darovala svůj spalovací motor 754.022-2. Později darovala i kabinu a kus čelníku 754.040-4, která byla po nehodě v Paskově. Na snímku je v Nymburku zobrazen zubožený vrak lokomotivy, které skončila její provozní kariéra jen kvůli tomu, že měla zesílený spalovací motor v dobrém stavu.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
14.04.2012
Místo:
DPOV Přerov
"Šestikolák" 181.017-5 firmy PCC Rail v Polsku se objevil 14.dubna 2012 v Přerově, kam přijel do místního DPOV na opravu.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
22.05.2012
Místo:
Nymburk hl.n.
Čerstvě po provedené opravě se na nymburském hlavním nádraží ukázala 714.018-9.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
31.07.2012
Místo:
Borek pod Troskami
Motorový vůz (ex DKV Olomouc) 851.026-5 majitele AŽD zachycen pod zříceninou hradu Trosky v polovině prázdnin. V současné době se tento vůz podrobuje v CZ Loko přestavbě na měřící vůz.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
28.09.2012
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Lokomotiva 753.708-7 veze mimořádný vlak 1. nsl. 43202 s golfisty na palubě do Ostravy. Snímek pořízen na odjezdu ze stanice Mladá Boleslav.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
17.01.2013
Místo:
Slaný
Po delším odstavení se na trať vrátila 755.001-5 (ex. 753.153). Byla pohotová na kralupské dispečerce a kvůli zvýšené zátěži se podívala spolu s 753.755-8 (ex. 750.224) na manipulačním vlaku do Slaného a zpět. Na snímku zachycen Mn 85463 mezi Slaným a hláskou Strojírna.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
18.01.2013
Místo:
Pardubice hl.n.
Vzhledem k rozmáhajícímu se lakování lokomotiv do korporátních barev studia Najbrt je již velmi obtížné zachytit více strojů ve starém unifiku. Náhodně se tak podařilo v lednu, kdy vedle pardubické strojovky stály vedle sebe 163.062-3 a 163.063-1.