Autor:
Martin Nezdara
Datum:
18.06.2009
Místo:
Depo Ostrava
Nejstarší žehlička 110.001-5 se vyhřívala na slunci v SOKV Ostrava a vyčkávala na příležitost zasáhnout do provozu. V pozadí je vidět právě nastupující bardotka řady 751 na svůj výkon.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
26.06.2009
Místo:
ŽOS Zvolen
850.013-4 čeká s dalšími "kolegy" své řady v areálu firmy ŽOS Zvolen na další životní příležitost.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
14.07.2009
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Dvojče "brejlovců" 750.277-6+750.103-4 opustilo Mladou Boleslav s nákladním vlakem Pn 64411.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
30.08.2009
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Na okraji depa v Ústí nad Labem stál vrak "zamračené" 751.092-8, která čekala na milosrdné plameny autogenu.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
18.09.2009
Místo:
Šurany
Ve slovenských Šuranech byla mimo halu vytáhnuta 735.006-9. Tou dobou byla již neprovozní, ale byla nabízena k prodeji. Následně ji zakoupil brněnský spolek KPKV, který do budoucna počítá s její opravou.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
18.11.2009
Místo:
Klatovy
Klatovský brejlovec 754.024-8 po zahájení posunu ve stanici Klatovy zachytil autor v krásném podzimním dni roku 2009.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
24.11.2009
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
742.262-9 čeká nečinně v čele nákladního vlaku na dalšího strojvedoucího, který s ní bude pokračovat v dalších výkonech ze stanice Mladá Boleslav hl.n.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
14.12.2009
Místo:
DPOV Přerov
Do DPOV v Přerově zamířila před vánoci roku 2009 lokomotiva 181.138-9, která byla opravena pro firmu LOTOS v Polsku. Do místních dílen zajíždějí lokomotivy do oprav.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací