Autor:
Martin Nezdara
Datum:
13.02.2001
Místo:
Svitavy
Lokomotiva 735.152-1 se svého konce dočkala ve svitavském kovošrotu, kde byla rozložena i s lok. ř. 753.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
28.05.2001
Místo:
Kostěnice
28.5.2001 bylo rozhodným datumem pro "bertu" 751.040-7, protože toho dne byl ukončen její provozní život a to po najetí na vyloučenou kolej v žst. Kostěnice, kdy skončila zabořena v traťovém spodku při rekonstrukci.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
28.05.2001
Místo:
Kostěnice
"Bert" 751.040-7 zajela v žst. Kostěnice až na vyloučenou kolej a strojvedoucí s ní nedobrzdil před srázem na rekonstruvaný úsek. Bohužel pro ni tato nehoda byla tečkou za její provozní kariérou ...
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
21.04.2004
Místo:
Depo Česká Třebová
Ex-hodonínský "pilštyk" 735.137-2 stojí v čele smutné kolony v České Třebové. Všechny lokomotivy čeká jen sešrotování.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
00.00.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Smutný obrázek postupující šrotace boleslavké "perly" 735.181-0.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
30.04.2006
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Autor vytvořil na konci dubna roku 2006 pohled na bok kabiny odstavené "žehličky" 110.005-6, ještě po letech s původním značením E458.0005 a znakem ČSD. Stroj čekal na svou likvidaci v areálu depa Ústí nad Labem.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
10.06.2006
Místo:
Cerhenice
Zastávkou Cerhenice projel zvláštní osobní vlak vedený netlumeným "čmelákem" T669.0085.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
27.06.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Po dvou letech postávání po depu Česká Třebová se i 735.137-2 "dočkala" šrotace.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací