Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
12.02.2007
Místo:
Všetuly
Neobsluhovaným nákladištěm ve Všetulích projížděl "bumlák" Mn 81050 a v jeho čele byl "buchar" 742.390-8, který byl několik let stálicí na Mn vlacích okolo Kroměříže.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
24.02.2007
Místo:
Hulín
V Hulíně byla odstavena lokomotiva 742.506-9, která byla opatřena novým lakem.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
11.03.2007
Místo:
Kroměříž
V kroměřížském depu je k dalšímu nasazení nachystána místní stálice v podobě motorového vozu 810.373-1.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
11.03.2007
Místo:
Kroměříž
V kroměřížské strojovce se slunil "motor" 810.678-3, sloužící tou dobou letmo na výkonech depa ve Valašském Meziříčí.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
12.03.2007
Místo:
Kroměříž
Stroj 703.632-0 na vlečce Sladoven v Kroměříži. Sladovna Kroměříž zahájila výrobu v červnu roku 1997. Z hlediska technologického vybavení se jedná o nejmodernější sladovnu v ČR. Svými technickými a technologickými parametry splňuje i ty nejnáročnější požadavky. Její dostavba znamenala důležitý krok v modernizaci českého sladařského průmyslu.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
03.04.2007
Místo:
Břeclav
Z Břeclavi ku Kútům odjíždí osobní vlak 4683 a na fotografii tak byla zachycena slovenská 560.014-3.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
22.04.2007
Místo:
Všetuly
Nákladištěm ve Všetulích projížděl nedělní rychlík 1444 ( Ostrava hl.n.-Brno hl.n.), který byl veden ostravskou 754.040-4.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
30.04.2007
Místo:
Uhřičice
Přes 2000 tun těžký nákladní vlak se štěrkopískem ze Skašova byl dopraven do Kojetíně trojicí valašských "bucharů" ve stejném slušivém nátěru. V čele vlaku najížděla na stoupání u Uhřičic 742.028-4 a na postrku jí vydatně pomáhala dvojice 742.262-9+742.160-5.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací