Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
28.08.2006
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Na okraji vršovického depa, poblíž stavědla U, postávala "tyristorka" 111.024-6 a čekala na další nasazení do provozu.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
31.08.2006
Místo:
Ostrava-Vítkovice
V Ostravě-Vítkovicích byl s pracovním vlakem vyfocen stroj 740.597-0 společnosti SMD. Vyroben byl na konci roku 1976, výrobní číslo obdržel 9916 a dne 4.1.1977 byl dodán do podniku Kaučuk Kralupy nad Vltavou.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Česká Třebová
"Peršing" 163.016-9 je nachystán na postrku nákladního vlaku k odjezdu z České Třebové.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
V depu Česká Třebová čekala na opravu 123.014-3. Místo první hnací nápravy má falešný podvozek.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Kolona "šestikoláků" v třebovském depu, která navozovala dojem jejich brzké šrotace. Ovšem několik z nich bylo vybráno, opraveno a následně pronajímáno do Polska, stejně jako tomu bylo v případě 181.138-9.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
DPOV Přerov
Během opravy byla v přerovském DPOV zdokumentována "žehlička" 111.034-5.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Zrušená a čekající na své rozložení. Lokomotiva 770.111-3 už jen smutně vzpomínala na svou slávu v areálu depa Česká Třebová.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Česká Třebová
Ústecká "uhelka" 121.002-0 stála v České Třebové na čele kolony zrušených lokomotiv a čekala s nimi na přistavení ke šrotaci v místním depu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací