Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
03.07.2006
Místo:
Holešov
750.119-0 čeká v Holešově na odjezd s "bumlákem" Mn 81051 do Bystřice pod Hostýnem.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
06.08.2006
Místo:
Hulín
U hulínské "maganě" vyčkávala na další nasazení v nákladní dopravě ostravská "berta" 751.089-4.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
15.08.2006
Místo:
Kojetín
Na "Skašovech" byla v roce 2006 nasazena i "nulka" 750.042-4. Na snímku se v Kojetíně chystá na jízdu s prázdnými sypáky na vlečku štěrkoven, která je umístěna na trati do Tovačova.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.08.2006
Místo:
Skašov
Vlečkový vlak 81091 je nachystán na odjezd z vlečky Skašov, v čele je valašská "nulka" 750.119-0 a na postrku je nachystána "berta" 751.088-6.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
24.08.2006
Místo:
Vratimov
V čele osobního vlaku 3106 přijíždí do Vratimova frýdecké "pudlo" 810.521-5.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
28.08.2006
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Na paprsku vršovického depa stál neprovozní "puklík" 700.101-9, kterého čekala oprava a následně muzejní kariéra.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
28.08.2006
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Ve vršovickém depu čekala na další nasazení místní "bangláda" 742.381-7, která byla tou dobou často nasazována na dispečerský výkon T5, tzv. "tygra".
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
28.08.2006
Místo:
Depo Praha-Vršovice
"Velký hektor" 721.209-5 stál v čele kolony neprovozních lokomotiv v depu Praha-Vršovice.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací