Autor: Martin Nesrsta

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 29.10.2012
Místo: Kroměříž

810.394 čeká v kroměřížském depu na vyjetí do stanice.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 26.01.2013
Místo: Holešov

Brněnská "legenda" 754.023-0 stoupá se spěšným vlakem 1643 za Holešovem ku zastávce v Dobroticích.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 13.02.2013
Místo: Všetuly

Takřka v "sibiřském" počasí u Všetul projížděl osobní vlak 3917 na jehož postrku byl motorový vůz 810.181-8, v čele byla kroměřížská stálice 810.173-5.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 23.02.2013
Místo: Dobrotice

Brněnský "brejlovec" 754.023-0 burácí na stoupání za Dobroticemi v čele sobotního "spěšňáku".

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 04.04.2013
Místo: Dobrotice

Na značném stoupání u Dobrotic řádně tlačí motorový vůz 810.664-3 na postrku osobního vlaku 3917.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 06.04.2013
Místo: Budišov nad Budišovkou

Suchdolský "motor" 810.052-1 se chystá v Budišově nad Budišvokou na odjezd jako osobní vlak 13307.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 12.04.2013
Místo: Přerov

Na přerovském pravém přednádraží je nachystán k další jízdě nákladní vlak s ostravským "esem" 363.004-3.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 23.04.2013
Místo: Tlumačov

V areálu Metalšrotu Tlumačov postával místní omšelý "buchar" 740.775-2. Ten byl pod označením T448.0775 vyroben v ČKD Praha v roce 1983, kdy obdržel výrobní číslo 12232 a v samém závěru toho roku, k datu 29.12. byl předán podniku Kovošrot Brno, závod Tlumačov.