Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
24.09.2007
Místo:
Vratimov
K Vratimovu se blíží nehodový vlak firmy OKD a v jeho čele je "buchar" 740.686-1.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
10.11.2007
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
Na stoupání za stanicí v Bystřici pod Hostýnem bylo zdokumentováno dvojče 742.262-9+742.293-4, které vezlo cisterny do Osíčka.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.11.2007
Místo:
Hulín
Přípřežní lokomotiva 363.009-2 pomohla "zdechlé" vlakové 362.119-0 s odvozem vlaku R 807 z Nedakonic až do Olomouce. Snímek byl pořízen ve stanici Hulín.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.11.2007
Místo:
Břeclav
Břeclavské depo ještě i v roce 2007 používalo "pilštyka" 735.007-7 k vozbě osobních vlaků do Znojma. Po rozdělení společnosti na ČD a ČD Cargo byl "pilštyk" přesunut do Brna.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.11.2007
Místo:
Břeclav
V Břeclavi byl na pracovním vlaku nasazen "buchar" 740.429-6 z hulínské TSSky.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
31.12.2007
Místo:
Holešov
Na Silvestra roku 2007 zastavila v Holešově valašská 810.394-7 s osobním vlakem Os 3906.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
11.01.2008
Místo:
Holešov
V Holešově posunuje zelená 742.295-9 která byla tou dobou čerstvě převelena z Rakovníka pod křídla SOKV Ostrava, PJ Brno.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
25.01.2008
Místo:
Holešov
"Buchar" 742.142-3 byl v Holešově zachycen s "bumlákem" Mn 81051. První vůz za lokomotivou je ložen dřevem pro dnes již neexistující Impregnu v Bystřici pod Hostýnem.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací