Autor:
Martin Macharáček
Datum:
21.02.1998
Místo:
Brno hl.n.
Jihlavská "berta" 749.042-8 čeká na odjezd s osobním vlakem z Brna hl.n.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
26.09.1998
Místo:
Česká Třebová
Zajímavý záběr pořídil autor ve stanici Česká Třebová, kdy právě zastavil v čele směsky "šestikolák" 181.087-8, který po vystřídání "na ose" pokračoval dál směrem na Pardubice a Nymburk. V pozadí snímku je vidět hrbatá řady 130 v unifikovaném nátěru, typickým pro devadesátá léta.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
27.03.1999
Místo:
Vranovice
Necelý půlrok před požárem byla při odjezdu ze stanice Vranovice zvěčněna "laminátka" 230.007-7.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
20.06.1999
Místo:
Střelice
Brněnská lokomotiva 742.100-1 dorazila dne 20.6.1999 s "manipulákem" do Střelic.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
25.09.1999
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Na okraji maloměřického depa byly odstaveny "laminátky" 230.050-7 a 230.007-7.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
00.00.2000
Místo:
Brno hl.n.
Okolo 1. nástupiště brněnského hlavního nádraží posunuje domácí "eso" 363.075-3.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
17.06.2000
Místo:
Olomouc hl.n.
Přerovská 363.018-3 byla zachycena ve stanici Olomouc hl.n. v čele vlaku osobní dopravy.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
20.06.2000
Místo:
Brno hl.n.
Jedna z posledních vyrobených lokomotiv, "eso" z páté výrobní série - 363.174-4 při posunu ve stanici Brno hl.n.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací