Autor:
Martin Macharáček
Datum:
08.01.1994
Místo:
Přerov
Z kraje roku 1994 vyfotil autor v Přerově před odjezdem bobinu 140.065-4.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
01.03.1994
Místo:
Břeclav
350.008-9 byla při dílenské opravě opatřena velmi slušivým nátěrem a 1.3.1994 se ukázala s rychlíkem v Břeclavi, tehdy již pohraniční stanici se Slovenskem.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
25.03.1994
Místo:
Praha hl.n.
"Eso" 363.060-5 vchádza na pražské hlavní nádraží s rýchlikovou súpravou.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
22.05.1994
Místo:
Tišnov
Bratislavská "gorila" 350.013-9 přijíždí s rychlíkem do Tišnova.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
08.06.1994
Místo:
Brno hl.n.
Ve stanici Brno hlavní nádraží se předvedla pěkná, už zrychlená lokomotiva 362.166-1 na čele vlaku vyšší kvality.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
08.06.1994
Místo:
Brno hl.n.
8.6.1994 se na brněnském hlavním nádraží představila v novém laku jihlavská "berta" 749.107-9.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
03.09.1994
Místo:
Zábřeh na Moravě
Šestikolák 182.012-5 se "směskou" ve stanici Zábřeh na Moravě.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
04.09.1994
Místo:
Havlíčkův Brod
U přechodu ve stanici Havlíčkův Brod zastavila v čele prázdný pater 230.019-2. Za zmínku stojí, že stroje inv. čísel 0019 a 0020 byly z výroby zkušebně vybaveny elektrodynamickou brzdou.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací