Autor:
Martin Macharáček
Datum:
18.04.1992
Místo:
Praha-Smíchov
"Zamračená" 751.007-6 posunovala po smíchovské stanici.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
01.05.1992
Místo:
Brno hl.n.
Bratislavská "gorila" 350.002-2 odjíždí z Brna hl.n. s rychlíkem směr Břeclav.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
27.06.1992
Místo:
Havlíčkův Brod
Kompletní sestava "havlbrodských postrkářů" v obsazení 230.031-7, 230.030-9 a 230.026-7 čekala na další práci v Havlíčkovom Brodě.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
28.8.1992
Místo:
Horní Lipová
Ze stanice Horní Lipová sjíždí ku Jeseníku osobní vlak, který je veden šumperským "loďákem" 831.109-4.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
27.09.1992
Místo:
Brno hl.n.
"Laminátky" 230.097-8 a 230.084-6 čekaly na brněnském hlavním nádraží na další nasazení v osobní dopravě.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
07.11.1992
Místo:
Břeclav
Ve stanici Břeclav zapózovala 230.010-1 z první výrobní série lokomotiv řady 230 ex S489.0.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
29.11.1992
Místo:
Břeclav
Na břeclavském nádraří zastavil rychlík, který měl v čele lokomotivu 350.003-0. Strojvedoucí s výpravčím vedou družný hovor než bude čas odjezdu a vlak bude vypraven směrem na Kúty.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
23.01.1993
Místo:
Nezamyslice
Bobina 140.094-4 přijíždí do stanice Nezamyslice v rámci zahájení elektrického provozu na této trati (Olomouc - Nezamyslice).
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací