Autor:
Martin Macharáček
Datum:
léto 1994
Místo:
Brno hl.n.
Čerstvě po provedené opravě se na brněnském hlavním nádraží ukázala 752.083-6. Tato lokomotiva vznikla rekonstrukcí z 751.215-5, které byl během opravy odejmut parní generátor PG 500 a nahrazen balastem.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
90.léta
Místo:
Havlíčkův Brod
Nákladný vlak vedený brněnskou "laminátkou" 230.011-9 práve prechádza Havlíčkovým Brodem.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
09.05.1991
Místo:
Miroslav
Křižování dvou osobních vlaků ve stanici Miroslav a v čele jednoho z nich je zdokumentována brněnská 830.207-7.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
11.05.1991
Místo:
Česká Třebová
"Šesťkolák" 181.143-9 bol zachytený pri peróne v žst. Česká Třebová.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
15.06.1991
Místo:
Přerov
"Bobina" 140.080-3 bola autorom zachytená pri posune v Přerově.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
05.07.1991
Místo:
Hranice na Moravě
Sice méně kvalitní záběr na lokomotivu 140.025-8, přesto však na dnešní dobu už vzácný, pochází ze stanice Hranice na Moravě, kdy tento stroj táhla do Ostravy neznámá lokomotiva řady 181 nebo 182.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
04.08.1991
Místo:
Kysak
Železničnou stanicou Kysak prechádza dlhý nákladný vlak vedený "šesťkolákom" 182.047-1.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
05.08.1991
Místo:
Poprad-Tatry
V horkém srpnovém dni roku 1991, kdy začínaly lokomotivy řady 140 ve větším množství opouštět naše koleje, zachytil autor ve stanici Poprad rychlík, vedený ještě strojem 140.044-9 v roli záskoku za "peršing" řady 163.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací