Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
30.03.1992
Místo:
ŽOS Zvolen
V areálu ŽOS Zvolen byla zdokumentována čerstvě opravená lokomotiva 753.161-9.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
30.03.1992
Místo:
ŽOS Zvolen
Efektní fotografie vznikla v areálu ŽOS Zvolen při zkoušce parního generátoru PG 500 na brněnském "brejlovci" 753.161-9, který zde prošel hlavní opravou a byl i nově nalakován.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
01.05.1992
Místo:
Tanvald
Lokomotiva 743.010-1 byla dne 25.8.1990 aktérkou nechvalně známé nehody u Spálova. Poté se rozhodovalo o jejím osudu a tanvaldská dílna si dala závazek, že svou domácí lokomotivu opraví. Na snímku je již v novém a velmi slušivém laku nachystána na práci v Tanvaldě.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
18.05.1992
Místo:
Praha hl.n.
Autor zvěčnil tehdy zánovní jednotku, která se přezdívala "kraken" v Praze hlavním nádraží. Tentokrát to byla jednotka a čelním vozem 470.003-5.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
30.05.1992
Místo:
Bezděkov u Klatov
Zastávkou Bezděkov u Klatov projíždí zvláštní parní rychlík do Klatov, na postrku se veze "trojkový brejlovec" 753.044-7.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
15.06.1992
Místo:
Bohumín
Dne 15.6.1992 se konala napěťová výluka mezi stanice Bohumín a Ostrava hl.n. a proto do čela rychlíku 602 nastoupil ostravský "brejlovec" 753.180-9, který tak pomohl vlakové lokomotivě ř. 162 překonat úsek bez napětí v trolejovém vedení.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
28.06.1992
Místo:
Tanvald
Z Tanvaldu do Turnova se s vlakem Os 6387 chystala na odjezd "hydra" 853.009-9.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
09.08.1992
Místo:
Čerčany
Ve stanici Čerčany vyčkává osobní vlak Os 9125 tvořený elektrickou jednotkou 470 přezdívanou "kraken".