Autor: Marek Štěpánek

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 24.09.1991
Místo: Dluhonice

Snímek ze září 1991 nám představuje všední obraz provozu na kolejích 1. hlavního tahu v období vrcholu nákladního provozu po železnici v naší republice. Její největší objem byl právě na přelomu 80. a 90. let. Ve výhybně Dluhonice projíždí vedle stojícího šestikola 182.038 - které je dodnes provozní,  stroj 181.034-0 s dalším nákladním vlakem.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 06.10.1991
Místo: Čerčany

Autor pořídil v Čerčanech snímek bobiny 141.008-3, když stála ve společnosti tehdy zánovní lokomotivy řady 363 a čekala na své další nasazení do provozu.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 06.10.1991
Místo: Lštění

Klidnou atmosféru v přírodě nedaleko Lštění narušilo burácení projíždějícího brejlovce 753.294-8. Za pozornost stojí nové označení lokomotivy v kombinaci se starým označením dopravce - tedy ČSD na boku skříně.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 27.10.1991
Místo: Veselí nad Lužnicí

Ještě původně označená lokomotiva 242.249-1 v pěkně udržovaném unifikovaném nátěru posunovala ve Veselí nad Lužnicí.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 10.11.1991
Místo: Kájov

V Kájově došlo k setkání lokomotivy 751.080-3 s pravidelným vlakem, a historickou lokomotivou 310.093.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 22.01.1992
Místo: Vrútky

Ve Vrútkách zastavila s krátkým vlakem "bobina" 140.067-2, která byla tou dobou v atypickém a nevkusném nátěru, jenž měl připomínat zjednodušenou verzi továrního nátěru.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 22.01.1992
Místo: Vrútky

Lokomotiva 150.009-9 s vlakem Ex 142 "Košičan" zastavila ve stanici Vrútky. Můžeme dodat, že vlak směřoval do stanice Praha Masarykovo nádraží.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 22.01.1992
Místo: Vrútky

S lůžkovým vlakem z Moskvy zastavila ve Vrútkách budoucí muzejní "bobina" 140.047-2.