Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
24.09.1991
Místo:
Dluhonice
Snímek ze září 1991 nám představuje všední obraz provozu na kolejích 1. hlavního tahu v období vrcholu nákladního provozu po železnici v naší republice. Její největší objem byl právě na přelomu 80. a 90. let. Ve výhybně Dluhonice projíždí vedle stojícího šestikola 182.038 - které je dodnes provozní, stroj 181.034-0 s dalším nákladním vlakem.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
06.10.1991
Místo:
Čerčany
Autor pořídil v Čerčanech snímek bobiny 141.008-3, když stála ve společnosti tehdy zánovní lokomotivy řady 363 a čekala na své další nasazení do provozu.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
06.10.1991
Místo:
Lštění
Klidnou atmosféru v přírodě nedaleko Lštění narušilo burácení projíždějícího brejlovce 753.294-8. Za pozornost stojí nové označení lokomotivy v kombinaci se starým označením dopravce - tedy ČSD na boku skříně.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
27.10.1991
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Ještě původně označená lokomotiva 242.249-1 v pěkně udržovaném unifikovaném nátěru posunovala ve Veselí nad Lužnicí.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
10.11.1991
Místo:
Kájov
V Kájově došlo k setkání lokomotivy 751.080-3 s pravidelným vlakem, a historickou lokomotivou 310.093.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
22.01.1992
Místo:
Vrútky
Ve Vrútkách zastavila s krátkým vlakem "bobina" 140.067-2, která byla tou dobou v atypickém a nevkusném nátěru, jenž měl připomínat zjednodušenou verzi továrního nátěru.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
22.01.1992
Místo:
Vrútky
Lokomotiva 150.009-9 s vlakem Ex 142 "Košičan" zastavila ve stanici Vrútky. Můžeme dodat, že vlak směřoval do stanice Praha Masarykovo nádraží.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
22.01.1992
Místo:
Vrútky
S lůžkovým vlakem z Moskvy zastavila ve Vrútkách budoucí muzejní "bobina" 140.047-2.